מתשובה לגיזה: יעקב אורבך ימונה לשותף בכיר בפירמת הייעוץ

תשעה חודשים אחרי שהצטרף לקבוצת דלק, עוזב אורבך את הקבוצה לטובת פירמת הייעוץ • אורבך כיהן בעבר כראש החטיבה העסקית של בנק הפועלים

יעקב אורבך / צילום: איל יצהר
יעקב אורבך / צילום: איל יצהר

פחות משנה לאחר שיעקב אורבך, לשעבר ראש החטיבה העסקית בבנק הפועלים, עבר לעבוד בקבוצת דלק, הוא צפוי לעזוב את הקבוצה שבשליטת יצחק תשובה. אורבך יצטרף כשותף בכיר בפירמת הייעוץ גיזה זינגר אבן, המנוהלת על ידי יריב פילוסוף, ויוביל עסקאות מימון גדולות ומורכבות לאור הניסיון שצבר בתחום זה מתקופתו בבנק הפועלים.

מדובר במינוי מפתיע לאור העובדה שרק ביוני אשתקד מונה אורבך למנהל הפיתוח העסקי של קבוצת דלק. במשך תקופת ביניים יישאר אורבך במשרה חלקית בקבוצת דלק, עד לעזיבתו הסופית את הקבוצה.

אורבך עבד במשך 38 שנה בבנק הפועלים, ובתפקידו האחרון כיהן כראש החטיבה העסקית של הבנק והיה אחראי על האשראי ללווים הגדולים (בהם גם תשובה). גיזה זינגר אבן מלווה לא מעט עסקאות ומהלכים במגזר העסקי, ומשמשת בין היתר כיועצת לאי.די.בי ומלווה את רשות החברות בהפרטות של מונופולים.

בגיזה זינגר אבן, יפגוש אורבך בכיר לשעבר נוסף מבנק הפועלים - אילן אמיר. אמיר, שהצטרף לחברה לפני כארבע שנים, כיהן בבנק הפועלים גם כן בתפקידים בכירים בחטיבה העסקית של הבנק.