"דונה" זכתה במכרז להקמת 90 דירות בשוהם ב-52.5 מיליון שקל

החברה זכתה במכרז של החברה הממשלתית "דירה להשכיר" • שני שלישים מהדירות בפרויקט מיועדים להשכרה ארוכת-טווח, ו-30 דירות יימכרו בשוק החופשי

שוהם / צילום: תמר מצפי
שוהם / צילום: תמר מצפי

חברת דונה זכתה במכרז של החברה הממשלתית "דירה להשכיר" שנערך בשוהם, והיא תקים במקום פרויקט בן 90 דירות, מהן שני שלישים שמיועדים להשכרה ארוכת-טווח ו-30 דירות שיימכרו בשוק החופשי. החברה תשלם תמורת המגרש סך של 52.5 מיליון שקל כולל פיתוח. לחברה תינתן זכות לבקש הקלה ל-12 דירות נוספות.

המגרש הוא חלק משכונת "הדרים", שתוכננה בותמ"ל לאחר שדירה להשכיר יזמה אותה, שאמורה לכלול עם השלמתה 1,500 דירות. פרויקט זה מצטרף לפרויקט שבו זכתה בשנה שעברה חברת אפריקה ישראל להקמת 265 דירות, אשר הקמתו תחל בקרוב.

מנכ"ל דירה להשכיר בפועל, יאיר טל, הגיב, כי "השתתפות טובי היזמים במכרז להקמת הפרויקט בשוהם מעידה על הבעת אמון של היזמים בפרויקטים של דיור להשכרה ארוכת-טווח ועל הביקוש הגדול למגורים במתכונת זו".

נתן מרבל סמנכ"ל הנכסים והשיווק של דונה שי נכסים מסר כי "למרות תוכנית מחיר למשתכן אנו נתקלים מדי יום בזוגות ומשפחות צעירות שידן אינה משגת את ההון העצמי הנדרש לרכישת דירה והדיור להשכרה הוא הפתרון לאותן משפחות. אנו רואים בדיור להשכרה ארוכת טווח גם כיוון פעולה חדש וחשוב לחברה, זהו מהלך שיגדיל את פרוטפוליו הנכסים המניבים של החברה לצד המרכזים המסחריים אותם מקימה החברה בשכונות רבות בארץ".