שיא של כל הזמנים: "הנוקמים" הכניס לדיסני 1.2 מיליארד דולר תוך 5 ימים

רק בארה"ב, סרט גיבורי-העל של מארוול גרף יותר מ-350 מיליון דולר • בזירה הבינלאומית: "הנוקמים: סוף המשחק" גרף סכום המוערך בכ-859 מיליון דולר ובכך, לפי CNBC, שבר שיא הכנסות עבור תעשיית הסרטים ההוליוודית

אתר CNBC דיווח הערב (א') כי רק לאחר 5 ימים מאז הקרנת הבכורה, שובר הקופות של מארוול, "הנוקמים: סוף המשחק", שבר כל שיא אפשרי עם הכנסות של למעלה מ-1.2 מיליארד דולר ברחבי העולם. זוהי הפעם הראשונה שבה סרט מגיע לרף המיליארד דולר בהכנסות תוך זמן כל כך קצר לאחר יציאתו. רק בארה"ב, סרט גיבורי-העל של מארוול גרף יותר מ-350 מיליון דולר.

הסרט האחרון שהגיע לנתונים כה גבוהים היה גם הוא מהיקום של מארוול. בשנה שעברה "הנוקמים: מלחמת האינסוף" הכניס לדיסני 641 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לאחר יציאתו. 

בהוליווד העריכו תחילה כי הכנסות הסרט בארה"ב בסוף השבוע הראשון ינועו בין 285-260 מיליון דולר, עם זאת, בשבת אנליסטים תיקנו את הערכותיהם לתשקיף הכנסות של יותר מ-360 מיליון דולר עוד לפני סיום סוף השבוע בארה"ב.

מלבד ארה"ב, בשוק העולמי מעריכים כי עד יום שני "הנוקמים" יגרוף 859 מיליון דולר, ובכך ישבור שיא היסטורי בהכנסות. הסרט הקודם שהגיע לנתונים כה גבוהים באקרנים ברחבי העולם היה "מהיר ועצבני 8", שיצא ב-2017 והכניס לאולפנים 443 מיליון דולר ימים ספורים לאחר יציאתו.

"הנוקמים: סוף המשחק" הוא הסרט האחרון מתוך שורה של עשרות סרטים הקשורים ליקום של סטודיו הסרטים והקומיקס "מארוול". בנוסף להצלחה המסחרית, הסרט זכה לתשבוחות מצד המבקרים.