משנה למנכ"ל חדשה במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי • שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת

שלי יערי-שפילמן, לשעבר המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום LEAD, מונתה לתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי - כך נודע ל"גלובס". יערי-שפילמן שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת הרכב סמל"ת.

ברוקנר-יער-לוי נחשב לאחד ממשרדי הדור הצעיר בענף הפרסום ומהבודדים בתעשייה שהצליח לעשות קפיצת דרך משמעותית. המשרד הוקם לפני 16 שנה על-ידי טל ברוקנר ויגיל נטע, ובתוך פחות מעשור הפך ממשרד קטן שנמצא מחוץ לדירוג 20 משרדי הפרסום הגדולים, לכזה שממוקם בעשירייה הראשונה.

אחת מנקודות המפנה הייתה צירופו של איש הקריאייטיב המוערך עפר יער כשותף. שנים ספורות לאחר מכן צורף כשותף גם איש הקריאייטיב יורם לוי, והבעלות התחלקה בין שלושת השותפים שווה בשווה.

לוי הצטרף לברוקנר-יער רגע לפני המפץ הדיגיטלי של הענף, כשהקריאייטיב נתפס ככזה שיכול לייצר שינוי בהצעת הערך. עם זאת, ההישענות על קריאייטיב "מסורתי", כמו גם זהירות עסקית, עיכבו את המשרד בקפיצת הדרך הנדרשת בתחום הדיגיטל. ברוקנר-יער אמנם שמר על יציבות כאחד מעשרת המשרדים הגדולים, אבל איבד את המומנטום שהיה לו עם צירופו של לוי. במקביל, נראה כי גם לוי מצא את עצמו בתוך סיטואציות ניהוליות שהוא פחות מחובר אליהן, כמו הצורך לגייס לקוחות, ולפיכך צמצם את פעילותו במשרד לפני כמה חודשים. 

יערי-שפילמן אמורה לייצר בנוכחותה פוזיציה שלא הייתה קיימת עד כה, שכן הניהול התבצע באמצעות השותפים. ליערי-שפילמן יש ניסיון של למעלה מ-15 שנה בעולם הפרסום והשיווק בתפקידי ניהול ואסטרטגיה. לפני LEAD היא שימשה כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום אדלר-חומסקי, מנהלת לקוחות וחברת הנהלה במקאן תל-אביב ומנהלת מחלקת אסטרטגיה בגלר-נסיס. 

טל ברוקנר, מבעלי המשרד, אישר את הידיעה ומסר בתגובה כי "הניהול הרב-מערכתי שנדרש היום ממשרדי פרסום מובילים מציג אתגרים חדשים הדורשים יכולות ניהול ברמה הגבוהה ביותר. שלי מצטרפת אלינו ככוח אסטרטגי שנועד להמשיך להצעיד את המשרד קדימה הן בפן האסטרטגי והן בפן הדיגיטלי. אנו בטוחים שהיא תהווה גורם משמעותי בהמשך צמיחת המשרד בשנים הבאות".