הסכם שיווק ל-NessPRO של חברת נס וחברת הסייבר אמפאו

חברת הסייבר חתמה על הסכם אסטרטגי נוסף עם קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס שתחל בשיווק בישראל • המערכת משתמשת בבינה מלאכותית, עיבוד שפה טבעית וניתוח התנהגותי של נתוני רשת ונתוני פעילות של המשתמשים, כדי לזהות ולהגיב באופן אוטומטי לפעילות זדונית

סייבר/ רויטרס
סייבר/ רויטרס

חברת הסייבר אמפאו (empow) חתמה על הסכם אסטרטגי שני: הסכם שיווק עם NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של חברת נס. במסגרת ההסכם, תשווק NessPRO את מוצרי אמפאו בישראל.

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. אמפאו פיתחה מערכת לזיהוי תקיפות על ידי ניתוח דפוסים במערכות הארגון וזיהוי חריגה מן הדפוסים גם ללא הגדרה מראש של חוקי התראה. המערכת מגיבה באופן אוטומטי לחלק מן החריגות. "המערכת שלנו מעצימה את אנשי המקצוע בתחום אבטחת המידע בארגון להפיק תועלת מירבית ומיטבית מכלי אבטחת המידע שברשותם", אומר מנכ"ל החברה אבי צ'סלה. "למעשה ניתן לומר כי המערכת שלנו קוראת את מחשבותיו של התוקף, מבינה את כוונותיו וכיצד הוא מתכוון לבצע את התקיפה, ובהתאם לכך היא מכווינה את הכלים המתאימים לבצע את צעדי הנגד.

לדברי החברה, המערכת משתמשת בבינה מלאכותית (AI), עיבוד שפה טבעית (NLP), וניתוח התנהגותי של נתוני רשת ונתוני פעילות של המשתמשים, כדי לזהות ולהגיב באופן אוטומטי לפעילות זדונית. יכולת זו מאפשרת למוצר לשמש כ"מוח" פעיל לתשתית אבטחת מידע המפסיקה את ההתקפות לפני שהן גורמות נזק, תוך הגדלת ערכה של תשתית אבטחת המידע הקיימת וצמצום הצורך בהתערבות אנושית.

אמפאו הוקמה ב-2014 על ידי צ'סלה, המשמש כאמור גם כמנכ"ל החברה. היום החברה ממוקדמת בבוסטון, ומרכז המו"פ שלה נמצא ברמת גן.

לפני כמה חודשים חתמה אמפאו על הסכם אסטרטגי ראשון עם חברת elastic, חברת החיפוש שהוקמה בארה"ב על ידי הישראלי שי בנון, ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 6.3 מיליארד דולר. במסגרת שיתוף הפעולה עם Elastic פיתחה empow מודול יחודי בקוד פתוח המאפשר לגלות את כוונותיו של התוקף. שיתוף פעולה זה הוא היחיד של אלסטיק בתחום מערכות זיהוי התקפות הסייבר באופן אוטומטי.

"בחרנו ב-NessPRO לייצג אותנו בשוק הישראלי עקב נסיונה הרב ומומחיותה בכל ההיבטים של אבטחת מידע", אמר צ'סלה.

לדברי אבנר מימון, מנהל תחום סייבר ב-NessPRO" :i-SIEM של empow מהווה תוספת חשובה לסל פתרונות אבטחת המידע שלנו. באמצעות המערכת יוכלו חברות וארגונים בארץ לשפר את אבטחת המידע באמצעות התשתית הקיימת שלהם, תוך הגדלת החזר ההשקעה מכלי אבטחת המידע הקיימים בארגוניהם, ללא התערבות ידנית וללא צורך ביצירת כללים להפעלת הכלים".