רדוור עוקפת את התחזיות ברבעון הראשון, צופה הכנסות של 59-61 מיליון ד' ברבעון השני

ברבעון הראשון הכנסות החברה צמחו ב-12.6% ביחס לרבעון המקביל, והגיעו ל-61.4 מיליון דולר, גבוה ב-2 מיליון דולר מתחזיות השוק

חברת הטכנולוגיה רדוור  עקפה את תחזיות האנליסטים ברבעון הראשון של השנה, ומספקת לרבעון השני תחזית הכנסות מעט נמוכה מתחזיות האנליסטים, לצד תחזית רווח דומה לתחזיותיהם.

ברבעון הראשון הכנסות החברה צמחו ב-12.6% ביחס לרבעון המקביל, והגיעו ל-61.4 מיליון דולר, גבוה ב-2 מיליון דולר מתחזיות השוק. הכנסות החברה באירופה, המזה"ת ואפריקה צמחו ב-21% ל-18.4 מיליון דולר, וההכנסות באסיה-פסיפיק צמחו בשיעור דומה ל-15.2 מיליון דולר. לעומת זאת, באמריקה נרשמה צמיחה צנועה יותר של כ-2% בלבד, לרמה של 24.7 מיליון דולר.
לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), שיעור הרווח הגולמי עלה מ-81.8% ל-82.1%. ההוצאות התפעוליות נותרו כמעט ללא שינוי, והחברה עברה מהפסד לרווח תפעולי. הרווח הנקי הסתכם ב-4.4 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 995 אלף דולר ברבעון המקביל.

על בסיס Non-GAAP, בניכוי תגמולים הוניים לעובדים, הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים, הוצאות משפטיות והוצאות שקשורות לרכישות, נרשם בשורה התחתונה רווח נקי של 8.9 מיליון דולר, עלייה מ-2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-18 סנט, בעוד שהאנליסטים ציפו ל-12 סנט בלבד.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם ב-23.5 מיליון דולר ברבעון. החברה הודיעה על תוכנית לרכישה עצמית של מניות בהיקף של עד 40 מיליון דולר, כשבסוף הרבעון היו לה בקופה כ-401 מיליון דולר, לאחר שרכשה בתחילת השנה את חברת ShieldSquare בעסקה שהוערכה אז ב-15-20 מיליון דולר; במאזן החברה נרשם סכום של 12.3 מיליון דולר בגין רכישה ברבעון.

רדוור, שנסחרת בנאסד"ק בשווי 1.2 מיליארד דולר, מספקת פתרונות לזמינות, ביצועים גבוהים ואבטחת רשתות תקשורת ארגוניות, מרכזי מחשוב ואפליקציות.

רועי זיסאפל, נשיא ומנכ"ל רדוור, אמר היום (ד') כי "פתחנו את שנת 2019 עם תוצאות חזקות לרבעון, שעלו על הציפיות שלנו באשר להכנסות, רווחיות ותזרים המזומנים, ואנו דבקים ביעדים שהצבנו לשנת 2019. במהלך הרבעון השלמנו בהצלחה את רכישת ShieldSquare, ואנו נמצאים בתהליך מהיר של הטמעת פתרון ההגנה מפני מתקפות בוטים לפורטפוליו שלנו. אנחנו ממשיכים להרחיב את סל הפתרונות שלנו באופן אורגני, בין היתר על ידי פתרון חדש שפיתחנו להגנה על משאבים בסביבת ענן ציבורי. הפורטפוליו האיכותי והמקיף שלנו מאפשר לנו לנצל את ההזדמנויות הנובעות מהביקוש הגובר לשירותי אבטחה בענן".

ברבעון השני, רדוור צופה הכנסות של 59-61 מיליון דולר, בהשוואה לתחזית האנליסטים ל-62 מיליון דולר ולעומת 57.3 מיליון דולר שנרשמו כהכנסות ברבעון המקביל. הרווח הנקי Non-GAAP למניה יסתכם ב-12-15 סנט, בדומה לתחזית האנליסטים שהיא ל-13 סנט, ובהשוואה ל-10 סנט ברבעון המקביל.