נטו מדווחת: נושא משרה נחקר ע"י רשות ני"ע בחשד לשימוש במידע פנים

חברת נטו החזקות דיווחה לבורסה כי ביום שלישי האחרון חוקרים של רשות ניירות ערך ביצעו חיפוש במשרדי החברה • החיפוש במשרדי נטו מתרחש ככל הנראה על רקע חקירת הרשות בחברת האחים נאוי

עמי גולדין, מנכ"ל נטו / צילום: בן יוסטר
עמי גולדין, מנכ"ל נטו / צילום: בן יוסטר

חברת נטו החזקות  דיווחה היום (ה') לבורסה כי ביום שלישי האחרון חוקרים של רשות ניירות ערך ביצעו חיפוש במשרדי החברה במסגרת חקירה של הרשות.

נטו מפרטת כי "למיטב ידיעתה, החקירה נוגעת לעבירות שימוש במידע פנים שלא בנוגע לפעילותה של החברה", תוך שהיא מציינת כי נושא משרה בחברה נחקר בעניין. 

נטו בניהולו של עמי גולדין ובראשות עדי עזרא היא חברת החזקות בתחום המזון השולטת בחברת נטו מלינדה, היצרנית והיבואנית של מותגי מזון מוכרים, ביניהם טיבון ויל, ויליגר ושלושת האופים. החברה נסחרת לפי שווי שוק של 1.15 מיליארד שקל. 

החיפוש במשרדי נטו מתרחש ככל הנראה על רקע עדכון של חברת האחים נאוי כי אתמול (ד') "ביצעו חוקרים של רשות ניירות ערך חיפוש במשרדי החברה, במסגרת חקירה של הרשות בנוגע לעבירות שימוש במידע פנים, וכן נחקרו בנדון נושאי משרה בחברה".

נציין כי עד אוגוסט 2017 כיהן גולדין כמנכ"ל נטו כדירקטור חיצוני בחברת האחים נאוי. האחים נאוי היא חברת ניכיון הצ'קים והאשראי החוץ בנקאי הבולטת בבורסה מבין כ-10 שחקניות בתחום, עם שווי נוכחי של כ-650 מיליון שקל.