אמזון תקיים היום פגישות עם מוכרים ישראלים במשרדיה בת"א

לאחר שבשבוע שעבר הודיעה ענקית הקמעונאות כי היא פותחת פעילות בישראל, היום ייפגשו נציגיה עם מוכרים בתעשייה הישראלית במגדל עזריאלי שרונה • ככל הידוע, מטרת הפגישות היא גיוס והרחבת מצבת המוכרים הישראלים שימכרו באמזון בישראל והצגת מידע עבורם על אופן הפעילות

אמזון חנות/צילום:shutterstock
אמזון חנות/צילום:shutterstock

ענקית המסחר המקוון האמריקאית אמזון מסתערת על פעילות הסחר המקוון המקומית ופועלת להרחיב את מספר המוכרים שפועלים בישראל. כך, נציגים של אמזון יקיימו היום (ב') בשעות הצהריים פגישות עם מוכרים בתעשייה הישראלית במשרדי אמזון במגדל עזריאלי שרונה בתל-אביב.

ככל הידוע, מטרת הפגישות היא גיוס והרחבת מצבת המוכרים הישראלים שימכרו באמזון בישראל והצגת מידע עבורם על אופן הפעילות. זאת במסגרת תוכנית מקומית עליה הודיעה אמזון למוכרים ישראלים שפועלים באמזון בשבוע שעבר תחת השם local delivery.

מי שעומד בראש ההיערכות הנוכחית הוא רולף א.קימאייר (Rolf A. Kimmeyer), מנהל המכירות הגלובלי של אמזון אירופה, ועמו נציג נוסף, סטפן זוטר (Stefan Zuther), מנהל בתוכנית זירת המסחר הגלובלית שלה.

בשבוע שעבר פנתה אמזון למוכרים ישראלים והודיעה להם על כך שמעתה יתאפשר למהם למכור סחורה בישראל באמצעות אמזון במשלוחים תוך 5 ימים.