כללית תשלם החזרים לחברי השב"ן באמצעות אפליקציית PAY של לאומי

מדובר במהלך שמאפשר לחברי הקופה שמחזיקים בשב"ן - הביטוח המשלים כללית מושלם וכללית פלטינום, לקבל החזרים באמצעות אפליקציית תשלומים • "התשלומים יועברו ישירות למכשיר הנייד", מסבירים בלאומי

כספומט לאומי דיגיטל / צילום: בר-אל
כספומט לאומי דיגיטל / צילום: בר-אל

שירותי בריאות כללית, קופת החולים הגדולה בשוק, מאפשרת קבלת החזרים כספים באמצעות אפליקציית התשלומים המקוונת של בנק לאומי, PAY, שפתוחה ללקוחות כל הבנקים. מדובר במהלך שמאפשר לחברי הקופה שמחזיקים בשב"ן - הביטוח המשלים כללית מושלם וכללית פלטינום, לקבל החזרים באמצעות אפליקציית תשלומים. "התשלומים יועברו ישירות למכשיר הנייד - בכל זמן ומכל מקום - באופן פשוט ובלי צורך לעקוב אחר קבלת ההחזר והפקדתו בחשבון", מסבירים בבנק.

המהלך של לאומי ושל הכללית מהווה כניסה של עוד תחום מרכזי בשוק לעולם התשלומים וההחזרים המקוונים והמידיים, בדומה לשירותים שמסופק גם על ידי גורמים אחרים בענף הבנקאות. בבנק לאומי מוסרים עם ההודעה על ההתקשרות עם הכללית כי מדובר ב"פרויקט ארוך טווח, שבהמשך צפוי להתרחב לעולמות תשלומים נוספים", כשהם מוסיפים כי גם "מדובר ביריית הפתיחה בכל הנוגע לשיתופי פעולה עסקיים עם גופים שונים, על מנת להקל ולפשט את נושא התשלומים עבור הלקוחות".

חנן פרידמן, ראש חטיבת אסטרטגיה, רגולציה וטרנספורמציה בלאומי, מסר בעניין כי "התשתית הזו תאפשר לכללית להציע בעתיד סט נוסף של שירותים חדשניים ללקוחותיה", כשדפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות וכללית מושלם, מסרה כי שיתוף הפעולה יאפשר ללקוחות אשר זכאים להחזר לקבל אותו "מיידית לאחר האישור ללא כל המתנה".