סרגון עוברת לראש העין: שכרה 6,000 מ"ר בפארק העסקים נצבא סיטי

ענקית הטכנולוגיה תשכור 2.5 קומות עליונות בפרויקט נצבא סיטי בראש העין • על פי הערכות, תשלם סרגון סכום של למעלה מ-5 מיליון שקל לשנת שכירות, ועוד כ-100 אלף שקל בשנה בעבור דמי ניהול

עירא פלטי/ צילום: אורה בשן
עירא פלטי/ צילום: אורה בשן

ענקית הטכנולוגיה של האחים זהר ויהודה זיסאפל, חברת סרגון נטוורקס, תעבור בעוד כשנתיים לראש העין. ל"גלובס" נודע, כי החברה, הנסחרת בנאסד"ק בשווי של כ-335 מיליון דולר, הפועלת כיום מרמת החייל, חתמה על חוזה שכירות ארוך טווח עם חברת נצבא, במסגרתו תשכור כ-6,000 מ"ר, ב-2.5 הקומות העליונות בפרויקט נצבא סיטי בראש העין. החוזה נחתם לתקופה של 10 שנים עם שתי אופציות להארכה בנות 5 שנים נוספות כל אחת, וכן אופציה לשכירת שטחים נוספים במבנה. בנוסף, ישכרו 220 מקומות חניה במתחם.

על פי הערכות, תשלם סרגון סכום של למעלה מ-5 מיליון שקל לשנת שכירות, ועוד כ-100 אלף שקל בשנה בעבור דמי ניהול. מדובר בבניין הראשון מתוך חמישה מבנים שמקימה נצבא בפארק העסקים, והוא צפוי להתחיל להתאכלס ב-2021. 

פארק העסקים "נצבא סיטי" ממוקם על המפגש בין הכבישים 5 ו-6, מחלף קסם, וצפוי לכלול כ-330 אלף מ"ר בנוי של שטחי מסחר ומשרדים. הפארק יבנה במספר שלבים, כאשר בשלב הראשון נבנים היום כ-80 אלף מ"ר משרדים וחניונים תת קרקעיים בחמישה מבנים בני 8 קומות כל אחד. הפארק ממוקם בסמוך לתחנת רכבת ראש העין, ובהמשך צפויה להיפתח המסילה המזרחית עבור קו הרכבת לירושלים. 

מנכ"ל משותף בנצבא שרון תוסיה כהן / צילום: אייל פרידמן
 מנכ"ל משותף בנצבא שרון תוסיה כהן / צילום: אייל פרידמן

סרגון , בניהולו של עירא פלטי, היא חברת טכנולוגיה ישראלית המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות אלחוטיות בפס-רחב עבור ספקי שירותי תקשורת, ומניותיה נסחרות בנאסד"ק.

את סרגון ייצגו בעסקה עו"ד מיכל גוטסמן-ברק ועו"ד אלון ורטהיים ממשרד שבולת ושות' והעסקה בוצעה באמצעות מאן נכסים מקבוצת CBRE.