סייברארק תעניק לאודי מוקדי מניות חסומות ואופציות בשווי 6 מיליון ד'

מייסד ומנכ"ל חברת סייברארק שמספקת פתרונות ל אבטחת סייבר , צפוי לקבל מענק של מניות חסומות ואופציות בשווי של 6 מיליון דולר, בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות

אודי מוקדי / צילום: איל יצהר
אודי מוקדי / צילום: איל יצהר

אודי מוקדי, מייסד ומנכ"ל חברת סייברארק שמספקת פתרונות לאבטחת סייבר, צפוי לקבל מענק של מניות חסומות ואופציות בשווי של 6 מיליון דולר, בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות. בזימון לאסיפה, שפורסם אתמול, נכתב שהמענק ההוני למוקדי עולה בקנה אחד עם מדיניות התגמול של החברה. מדובר בהענקת 38,500 מניות חסומות, 26,900 מניות חסומות שיבשילו על בסיס עמידה ביעדים ו-24,100 אופציות שמחיר המימוש שלהן יהיה זהה למחיר המניה ביום האסיפה.

כאמור, שווי המענק יהיה 6 מיליון דולר, זאת בהנחה שמוקדי יעמוד ביעדים שנקבעו לו ויקבל את המניות החסומות התלויות בעמידה ביעדים. למעשה, השווי גבוה יותר: לפי המפורט בזימון לאסיפה, השווי נכון לחודש פברואר - אז דנה ועדת התגמול של דירקטוריון סייברארק במענק. השווי מבוסס לפי המחיר הממוצע של מניית סייברארק בינואר, כ-78.1 דולר, בעוד שהיום שווי המניה גבוה משמעותית: כ-132.7 דולר. המניה נמצאת כיום בשיא של כל הזמנים, שמשקף לסייברארק שווי שוק של 4.9 מיליארד דולר. זאת, על רקע תוצאות כספיות טובות שהחברה פרסמה ברבעונים האחרונים. ברבעון הראשון הכנסות החברה צמחו ב-34% ל-96 מיליון דולר והרווח הנקי שלה (Non-GAAP) הסתכם ב-21.5 מיליון דולר, צמיחה של 81.8% בהשוואה לרבעון המקביל.

ב-2018, עלות התגמולים של מוקדי הסתכמה ב-6.7 מיליון דולר כאשר מתוך זה שכר הבסיס שלו הוא 375 אלף דולר; שכר הבסיס עלה מתחילת השנה הנוכחית ל-390 אלף דולר.