שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, עוזבת את תפקידה

לנצמן עוזבת לאחר ארבע שנים בתפקיד ו-22 שנים בחברה • "אני ברת מזל שראיתי את החברה הזו צומחת, משתנה וממשיכה להיות נאמנה לחזון שלה", כתבה לנצמן לעובדים

שלי לנצמן/ צילום: רמי זרנגר
שלי לנצמן/ צילום: רמי זרנגר

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, שלי לנצמן (49), הודיעה היום ׁ(ג') על סיום תפקידה לאחר ארבע שנים בתפקיד, ו-22 שנים בסך הכל בחברה. שלי תסיים את תפקידה בתחילת יולי, סוף שנת הכספים של מיקרוסופט. במיקרוסופט החלו בתהליך איתור למחליף.

לנצמן הובילה את בישראל את הזרוע העסקית של מיקרוסופט, תפקיד שכלל עבודה על מהלכים של חדשנות מול חברות במשק ובמגזר הציבורי, ובאופן ספציפי במעבר שלהם לענן. כמו כן, לנצמן ליוותה תהליכי פיתוח עסקי של סטארט-אפים. בתפקידיה הקודמים בחברה כיהנה לנצמן כסמנכ"לית המגזר הציבורי, סמנכ"לית החטיבה הטכנולוגית Services ומנהלת קבוצות הפיננסים, הבריאות והתעשייה בחטיבה העסקית.

במכתב לעובדים כתבה לנצמן: "לפני 22 שנים נכנסתי למיקרוסופט. במבט לאחור, זהו המסע הארוך ביותר שעשיתי והתקופה הארוכה ביותר שבה למדתי. מיקרוסופט היא מקום מעולה לעבוד בו, לפתח את עצמך, לרכוש חברים ושותפים לחיים. צוות העובדים המדהים בישראל עושה אימפקט טכנולוגי על כל אדם במדינה, על הארגונים שאנחנו עובדים איתם, על האקוסיסטם - השותפים והסטארטאפים. אני ברת מזל שיכולתי לעבוד במיקרוסופט לאורך השנים עם כל כך הרבה אנשים מהארץ ומחו"ל ולראות את החברה הזו צומחת, משתנה וממשיכה להיות נאמנה לחזון שלה".

בראיון שפורסם בעבר ב"גלובס" אמרה לנצמן: "מאוד מעניין אותי לעזור לסטארט-אפים ולהביא להם ערך. בממוצע, אני פוגשת 20 סטארט-אפים בשבוע וכתוצאה מזה אני חושבת ששינינו את תמהיל העובדים שלנו. יש פה הרבה יותר עובדים טכנולוגיים והרבה יותר עובדים צעירים, כדי שיוכלו לגרום לנו ללמוד ולהיות רלוונטיים לשוק המתפתח".

לענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט יש בישראל שתי שלוחות: המרכז שבראשו עומדת לנצמן, שההנהלה שלו יושבת ברעננה; ומרכז פיתוח שיושב בהרצליה ושעומד בראשו אסף רפפורט, שהצטרף לחברה לאחר שהסטארט-אפ שייסד, אדאלום, נרכש על ידי החברה ב-2015.