אחריות חברתית | פודקאסט

היתרון המפתיע של חברות המשקיעות ומתבססות בקהילה

שחר בוצר הוא שותף-מנהל בקרן הון-השקעות אימפקט 2B community, ובעברו עמד בלא מעט ארגונים • איך ההיבט הקהילתי פגש אותו לאורך הדרך בתפקידיו השונים? • למה קרן ההשקעות שהוא עומד בראשה משקיעה במתחמי נדל"ן קהילתיים נישתיים • ומה הכוח של חברות המשקיעות בקהילה? האזינו לפרק חדש של קומיוניקאסט - פודקאסט על קהילות

שחר בוצר הוא שותף מנהל בקרן הון השקעות אימפקט 2B community ויו"ר איסתא ליינס לשעבר. בין היתר כיהן בוצר כיו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, יו"ר ג'וב טוב ומנכ"ל שח"ם, איגוד שחקני המסך. לפני שנתיים נבחר להופיע ברשימת 40 הצעירים המבטיחים של גלובס.
בראיון לקומויוניקאסט מספר בוצר מה הכוח של חברות מבוססות קהילה, מדוע הקרן משקיעה במתחמי נדל"ן קהילתיים נישתיים וכיצד ההיבט הקהילתי פגש אותו לאורך הדרך בתפקידיו השונים.
האזינו לפרק חדש על קהילות בסדרת הפודקאסטים של גלובס.

האזינו לפרק הבכורה של קומיוניקאסט ב"גלובס" - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן. הפרקים הקודמים זמינים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות.
בכל שבוע תוכלו לשמוע ממנהלי הקהילות המובילים בארץ ובעולם על העשייה שלהם. חלקם עובדים בחברות, ארגונים ועמותות וחלקם פשוט הקימו קהילות מהלב ומהבטן וגם מצאו להן מודל עסקי. מה זה ניהול קהילה, איך קהילות מצמיחות עסקים ומה נדרש בכדי להיות מנהלי קהילות? בפודקאסט תמצאו תשובות לשאלות אלה ואחרות.
הפודקאסט הינו בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

את התכנית מנחה טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם שעוזר לחברות בפיתוח עסקי בינלאומי על ידי ארוחות סודיות.
טליה מובילה את קהילת מנהלי הקהילות הרשמית מטעם פייסבוק בישראל, היא אחת מבין 110 מובילי קהילות מקומיות בכל העולם כחלק מתכנית Community Leadership Circles.