עובדי בזק בינלאומי הפסיקו המו"מ על הסכם קיבוצי חדש

לפני שבועיים הפסיקו עובדי פלאפון את המו"מ לאחר שלא הגיעו להבנות עם הנהלת החברה, וכעת הגיע תורה של בזק בינלאומי • יו"ר הוועד: "החל מרגע זה כל העובדים נדרשים לחדול באופן מיידי ומוחלט מכל שיתוף-פעולה עם מהלכים הקשורים לאיחוד פעילויות עם פלאפון ו-yes" • בזק בינלאומי: "אנו נמצאים בתהליך שקוף והוגן מול נציגי העובדים"

לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד העובדים של בזק בינלאומי / צילום: אורלי שניידר
לימור ליברמן-לביא, יו"ר ועד העובדים של בזק בינלאומי / צילום: אורלי שניידר

עובדי בזק בינלאומי הפסיקו את המשא-ומתן עם הנהלת החברה על הסכם קיבוצי חדש במסגרת המעבר לאיחוד התפעולי בחברות-בנות בבזק. העובדים קיימו היום (ד') אסיפה, שבה נאמר להם כי מהיום מופסק שיתוף-הפעולה בכל הקשור למהלכים לאיחוד פעילויות עם פלאפון ו-yes. גם עובדי פלאפון הפסיקו את המשא-ומתן לאחרונה, לאחר שהגיעו למבוי סתום בשיחות עם ההנהלה.

לדברי יו"ר הוועד, לימור ליברמן-לביא, "הנהלת בזק חזרה בה מהבנות אליהן הגענו. החל מרגע זה כל העובדים נדרשים לחדול באופן מיידי ומוחלט מכל שיתוף-פעולה עם מהלכים הקשורים לאיחוד פעילויות עם פלאפון ו-yes.

"מזה מספר חודשים אנחנו נמצאים במשא-ומתן עם הנהלת החברה על-מנת להגיע לסכם ביחס לסינרגיה ולחידוש ההסכם הקיבוצי. מתחילת המשא-ומתן בחרנו בדרך של הידברות מתוך הבנה שמצב החברה דורש התאמות לשוק בו אנו פועלים, ועל-מנת לשמור על המשך רווחיות החברה.

"לצערנו, לאחר שכבר נרשמה התקדמות משמעותית, ואף הגענו למתווה להסכם, הנהלת החברה חזרה בה מהבנות אלה. אנחנו לא נסכים ולא נשתף פעולה עם התנהלות כזו. כל עוד לא נחתם הסכם, לא ניתן יד לקדם את הסינרגיה בחברה. החל מרגע זה כל העובדים נדרשים לחדול באופן מיידי ומוחלט מכל שיתוף-פעולה עם מהלכים הקשורים לאיחוד פעילויות עם חברות פלאפון ו-yes".

מהנהלת בזק בינלאומי נמסר: "אנו נמצאים בתהליך שקוף והוגן מול נציגי העובדים על-מנת להגיע להסכם הטוב ביותר לעובדים ולחברה".