אל על בשת"פ עם ספא בראון: עיסוי בחינם בנתב"ג לפני הטיסה

השירות מיועד לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד גולד, פלטינום וטופ פלטינום, או לנוסע שרכש כרטיס במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה • ספא בראון יחליף את השירות שהעניק ספא שיזן במקום עד היום

ספא מלונות בראון בטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג / צילום: סיון פרג'
ספא מלונות בראון בטרקלין המלך דוד של אל על בנתב"ג / צילום: סיון פרג'

לקוחות של אל על שימתינו לטיסתם בטרקלין העסקים של החברה בנתב"ג יוכלו לקבל עיסוי בחינם. זאת, בעקבות שיתוף-פעולה חדש בין אל על ללאופרד הוסיפיטליטי החזקות, הבעלים והמפעיל של ספא בראון של קבוצת מלונות בראון, שיחליף את השירות שהעניק ספא שיזן במקום עד היום.

במסגרת ההסכם יוענקו שירותי ספא בטרקלין המלך דוד של אל על הממוקם בזרוע D בטרמינל 3 בנתב"ג. באל על סירבו לפרט את היקף העסקה.

השירות מיועד ללקוחות היוקרה, כלומר לחברי מועדון הנוסע המתמיד של החברה במעמד גולד, פלטינום וטופ פלטינום, או לנוסע שרכש כרטיס במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה.

השירות כולל שלושה סוגי טיפולים לבחירה (עיסוי באזור הראש והצוואר, עיסוי בגב ובכתפיים ועיסוי בכפות הרגליים), באורך של כ-20 דקות לטיפול, והוא כאמור ניתן כשירות ללא תשלום.

עם זאת, מי שטס בשעות הבוקר לא יוכל ליהנות מהחוויה, שכן הספא יפעל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 16:00 ועד חצות. את הטיפול צריך להזמין מראש באתר של אל על.

נציין כי לאחרונה עלה שמה של רשת מלונות בראון בהקשר של חברת תעופה אחרת, כשהתמודדה יחד עם איש העסקים ניר ויצמן, בנו של יזם הנדל"ן והמלונאות מני ויצמן, על רכישת ישראייר. המגעים בין הצדדים הופסקו כשנכנס לתמונה איש העסקים יואב גולן כרוכש פוטנציאלי, אולם בסופו של דבר גם עסקה זו לא הבשילה.