לאט-לאט נעלמת ההצדקה הכלכלית להחזיק סניפים. רוב הלקוחות ממעטים להגיע, והבנקים מחפשים את הפתרון. בפרק הזה אנחנו מסבירים כיצד ניתן להשתמש ביכולות דיגיטליות בשני אופנים משלימים. מצד אחד, שיפור השירות בסניף למי שעדיין מגיע; ומצד שני, סניפיזציה של המכשירים הדיגיטליים, או במילים אחרות, הוספת פונקציות אישיות אנושיות לסניף הכיס הדיגיטלי שלנו.
אורח: אלעד סימסולו, מנהל הסקטור הפיננסי בסיסקו ישראל
■■
ד"ר אושי שהם קראוס הוא דוקטור לפילוסופיה של הכלכלה, עוסק בלימודי עתידים בתחום הפיננסי. לימד במשך שנים בבתי הספר לכלכלה ולמינהל עסקים במכללה למינהל. מרצה ויועץ בתחומי ה-Fintech ,Wealthtech ,Insurtech. מרצה על התפתחויות טכנולוגיות קרובות והשפעתן על סקטורים שונים בתעשייה ומדריך בשימוש בסכמות חשיבה מתחום לימודי העתידים לטובת עבודה ארגונית.
ניתן להשיג את אושי באתר הבית או במייל.
המוזיקה בפרק מאת Kevin Macleod
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.