מקאן ת"א זכו ב-11 אריות בתחרות הפרסום בקאן

מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג

נדב פרסמן, מקאן תל-אביב / צילום: תמר מצפי
נדב פרסמן, מקאן תל-אביב / צילום: תמר מצפי

היסטוריה קטנה תתרחש הערב בפסטיבל הפרסום "אריות הזהב" בקאן, כשסוכנות הפרסום הבינלאומית מקאן תזכה לראשונה בתולדותיה בתואר סוכנות השנה של התחרות.

עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג - אנשי הקריאייטיב הבכירים ביותר במקאן תל-אביב, שיתכבדו לעמוד ברגע השיא של התחרות על הבמה הנחשבת ביותר לענף הפרסום העולמי.

סיגל עבודי / צילום: איל יצהר
 סיגל עבודי / צילום: איל יצהר

הבחירה לעלות את השלושה לבמה איננה מקרית: למקאן תל-אביב יש תרומה משמעותית לזכייה של הקבוצה הבינלאומית, זאת תודות להצלחה הגדולה שזכו לה בתחרות המהלך thisabel שיצר המשרד לאיקאה, במסגרתו נוצר קו של מוצרי החברה שהונגשו לאנשים בעלי מוגבלויות שניתנים להדפסה במדפסות תלת-ממד.

הקמפיין זכה ב-11 "אריות": 4 אריות זהב, 3 אריות כסף, 3 אריות ארד ומדלית גרנד פרי אחת, שהיא המדליה הנחשבת ביותר בתחרות.

מדובר בהישג חסר תקדים למשרד פרסום ישראלי, אך כאמור גם למשרד בינלאומי זהו הישג מעורר כבוד. למעשה, מקאן תל-אביב אחראית ל-25% מכלל הזכיות של מקאן אירופה, המונה 24 מדינות.

סוכנות השנה בפסטיבל קאן היא זאת המצליחה לזכות באופן מצרפי באמצעות כל הסוכנויות שלה בניקוד הגבוה ביותר בתחרות. מקאן העולמית זכתה ב-73 מדליות, 39 מתוכן של מקאן אירופה, ומתוך אירופה 11 למקאן תל-אביב.