חזר לאופנה: מיכה רונן יחליף את ערן יצחק כמנכ"ל בגיר

ערן יצחק, מנכ"ל החברה ב-3.5 השנים האחרונות, יעזוב את החברה ב-15 ביולי בשל מה שהוגדר כסיבות אישיות • מיכה רונן, שיחליפו בתפקיד, מכהן כיום כשותף בחברת הייעוץ Moore Management Consulting ושימש בעבר כמנכ"ל רשת הוניגמן

כשבוע לאחר שחברת האופנה בגיר  הודיעה על עיכוב נוסף בהשלמת מכירת השליטה בה לחברה הסינית Shandong Ruyi, אתמול (ג') דיווחה החברה גם על חילופים בעמדת המנכ"ל. ערן יצחק, מנכ"ל החברה ב-3.5 השנים האחרונות, יעזוב את החברה ב-15 ביולי בשל מה שהוגדר כסיבות אישיות, וממלא-המקום שלו יהיה מיכה רונן.

רונן מכיר היטב את בגיר, שבה כיהן בעבר בתפקידי הנהלה (על-פי הודעת החברה כיהן כסמנכ"ל הכספים, מנהל החטיבה בארה"ב והמשנה למנכ"ל). בהמשך הוא כיהן כמנכ"ל רשת האופנה הוניגמן במשך 5.5 שנים, ובשנת 2016 עזב לטובת תפקיד מנכ"ל חברת ההסעדה שולץ של קרן אייפקס. שנתיים אחר-כך שב רונן להוניגמן, אולם פרש כעבור 3 שבועות בלבד, עם כניסת הרשת להקפאת הליכים.

"הסכמתי לחזור לתפקיד המנכ"ל בידיעה שיחד נוכל להתמודד עם הקשיים העוברים על השוק הקמעונאי בכלל וענף האופנה בפרט, אך כלל לא שיערתי ולא העליתי על דעתי ששבועיים בלבד אחרי כניסתי לתפקיד המנכ"ל, תיקלע החברה להקפאת הליכים - תחום שאיני בקיא בו", כתב אז רונן לעובדים.

נציין כי כיום מכהן רונן כשותף בחברת הייעוץ Moore Management Consulting. רונן ימונה גם לדירקטור בחברה.

טסה לואז, יו"רית בגיר, מסרה כי "בשם הדירקטוריון והחברה אני רוצה להודות לערן על מנהיגותו המצוינת. מאז שנכנס לתפקיד הוא הוביל את הליכי המימון מחדש והעסקים, מיקד את החברה בשלושה אזורי ייצור והוביל את השותפות האסטרטגית המוצעת עם Shandong Ruyi. אנחנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. אני שמחה לברך את מיכה על חזרתו לחברה. מיכה מוערך מאוד, הוא מינוי מצוין לחברה, ואנו מצפים לאשר את מינויו כמינוי קבוע בזמן הקרוב".

בגיר נסחרת בלונדון בשווי 3.1 מיליון ליש"ט, ובבעלי המניות הבולטים בה נמצא איש העסקים צביקה בארינבוים. עסקת מכירת השליטה בחברה (53.7% מהמניות) תמורת 16.5 מיליון דולר ל-Shandong Ruyi צפויה להיסגר במרץ 2020.