NETFLIX (נטפליקס) | פודקאסט

נטפליקס, מאחוריכם: איך מתאימים תוכן מקצועי לאלפי אנשים?

ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, מתמחה בפלטפורמת תוכן מקצועית • הוא הבין שכמו שספוטייפי ונטפליקס מעניקות ללקוחות תוכן מותאם אישית, כך צריך להיות גם עם תוכן מקצועי • איך רותמים אנשים לקהילה ששותפה לבנייה ומיתוג של סטארט-אפ? • ואיך דיסלקציה קשורה לכל זה? • האזינו ל"קומיוניקאסט" - פודקאסט על קהילות

בעידן בו כולנו מוצפים בתוכן, קמות חברות כמו ספוטיפיי ונטפליקס שדואגות להגיש לנו בכפית של מנוי חודשי תוכן שמותאם לנו באופן אישי.
ים רגב הוא מייסד-משותף ומנכ"ל Zest, שהבין שגם תוכן מקצועי צריך להיות מותאם לנו אישית ובחר בנישה של עולם השיווק. ה"אני מאמין" שלו מתחיל בכך שמנהלי שיווק חייבים להיות מעודכנים ורלוונטיים וללמוד את הטרנד הבא רגע לפני שהוא בחוץ.
איך הקהילה של Zest מצמיחה את הסטארטפ? מה מניע את החברים בה להיות שותפים מלאים בבנייה, במיתוג ובהשקה הטרייה של המוצר? ולמה הוא משתמש במילה שבט?

האזינו לפרק של קומיוניקאסט  - פודקאסט על קהילות בהנחיית טליה תורג'מן
הפרקים הקודמים זמינים באפליקציות הפודקאסטים השונות

■■

Communicast הוא פודקאסט על קהילות.
בכל שבוע תוכלו לשמוע ממנהלי הקהילות המובילים בארץ ובעולם על העשייה שלהם. חלקם עובדים בחברות, ארגונים ועמותות, וחלקם פשוט הקימו קהילות מהלב ומהבטן וגם מצאו להן מודל עסקי. מה זה ניהול קהילה, איך קהילות מצמיחות עסקים, ומה נדרש בכדי להיות מנהלי קהילות? בפודקאסט תמצאו תשובות לשאלות אלה ואחרות.
הפודקאסט הוא בשיתוף מערכת "גלובס", ובתמיכת Rise TLV.

את התוכנית מנחה טליה תורג'מן, מייסדת Secret Dinner, מיזם שעוזר לחברות בפיתוח עסקי בינלאומי על-ידי ארוחות סודיות.
טליה, המובילה את קהילת מנהלי הקהילות הרשמית מטעם פייסבוק בישראל, היא אחת מבין 110 מובילי קהילות מקומיות בכל העולם כחלק מתוכנית Community Leadership Circles.