תוכן דיגיטלי

כתבות אחרונות

 
יוצר התוכן פיטר מיקנון. ''מוכר בלי למכור, ולכן זה מצליח'' / צילום: צילום מסך מיוטיוב

השוק הזה מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה. מה חושבים עליו בגולדמן זאקס?

שוק יוצרי התוכן מגלגל 250 מיליארד דולר בשנה, ולפי גולדמן זאקס, עד 2027 הוא צפוי להכפיל את עצמו • רבים מיוצרי התוכן לא עובדים עם מותגים, וסקר חדש של ארטליסט הישראלית מגלה מה ישנה את דעתם, ועד כמה חשוב להם החופש היצירתי

גלית חתן 04.03.2024
חצי שעה של השראה. ערן גפן בשיחה עם עירא בלסקי / צילום: מתן פורטנוי, מנחם רייס

היזם שהתחיל כצלם ועורך וידאו והיום מכוון להנפקת ענק

עירא בלסקי היה צלם ועורך וידאו עם רעיונות יצירתיים שלא אהב לקחת סיכונים • אלא שאז הוא עלה על צורך שיש ליוצרים כמוהו - פלטפורמה שמספקת תוכן כמו אפקטים ומוזיקה • היום חברת ארטליסט, שהקים עם שלושה שותפים, רושמת הכנסות של יותר מ־100 מיליון דולר בשנה • בשיחה עם ערן גפן הוא מספר על הכוונות להנפיק ואיך הוא מתכנן להשתלט על השוק

ערן גפן 25.01.2024
אסף פלד, מנכ''ל חברת מינט מדיה / צילום: מינט מדיה

החברה הישראלית שרכשה חברה אמריקאית ב-150 מיליון דולר

חברת הטכנולוגיה ותוכן הספורט הישראלית מינט מדיה רוכשת את STN Video, החברה שמחזיקה בזכויות הפצת תוכן של ליגות הספורט הגדולות בארה"בֿ • אסף פלד, המנכ"ל והמייסד: "בעקבות העסקה נגיע ב-2024 להכנסות של כחצי מיליארד דולר"

גלית חתן 24.01.2024
דוח הטרנדים של דלויט, איך דור ה-Z צורכים מדיה / צילום: Shutterstock

הרגלי הצפייה של דור ה־Z: בינג', מתנתקים וחוזרים

דוח הטרנדים בתחום המדיה הדיגיטלית של חברת דלויט מגלה איך דור ה-Z צופה בתכנים: הם מחבבים גיימינג, האזנה למוזיקה וצפייה בתוכניות ובסרטים לצד תכנים של יוצרי תוכן ברשתות החברתיות

נבו טרבלסי 20.06.2023
חשבונות הטיקטוק של מרים פיירברג (נתניה), רז קינסטליך (ראשון לציון) ורוביק דנילוביץ' (באר רשבע) / צילומי מסך מטיקטוק

מבחן הטיקטוק של הבחירות לרשויות המקומיות: מה הפוליטיקאים לא מבינים

עם יכולת הפצה אורגנית גבוהה מהמתחרות, מחירים נמוכים יותר ובמה שמאפשרת סרטונים בני 2–3 דקות, הרשת החברתית הסינית הפכה לכלי יעיל להעברת מסרים • עם זאת, רוב השחקנים הישראלים בזירה הפוליטית מתקשים להשתמש בה נכון

מרום סיני 29.05.2023
הסרטון האחרון של MRBeast שבו סייע לכבדי ראייה להשיב את ראייתם / צילום: צילום מסך מיוטיוב

המקצועות הבאים שייעלמו? הפיצ'ר החדש של יוטיוב ישנה את עולם התוכן

פלטפורמת הווידאו המובילה בעולם תאפשר ליוצרי תוכן להשיק סרטונים עם דיבוב בשפות שונות - צוהר לעידן שבו כלי בינה מלאכותית יסייעו ליוצרים לדבר בשפת המקור שלכם, בקול, במבטא ובסנכרון מושלם לווידאו • אם גוגל לא תמהר עם הפיתוח הזה, המתחרות כנראה כן

משה רדמן 05.03.2023
סרטונים של יוצרי הטיקטוק charli d’amelio, קאבי ליים, mreviatar / צילום: צילומי מסך מטיקטוק

הפרסומאים החדשים: יותר צעירים מרוויחים מעל 100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי

גלית חתן 16.02.2023
שאלנו את Chat-GPT כיצד ייראו משרדי הייטק בעוד עשור. את התשובה הכנסנו ל־DALL-E2, שיצר לנו את התמונה הבאה / אילוסטרציה: אילוסטרציה שנוצרה באמצעות DALL-E2

"רעידת אדמה": שוק העבודה מנסה לעכל את השפעות הבינה המלאכותית

יצירת טקסטים, קודים, תמונות והיד עוד נטויה: הבינה המלאכותית משתלטת על תחומים רבים, מה שמעלה חשש בתעשיות השונות שבקרוב תחליף גם עובדים • מפתחי הכלים בטוחים: "דרישות התפקידים יותאמו, בעלי המקצוע יצטרכו להיות יצירתיים"

נבו טרבלסי 13.01.2023
הפקולטה לניהול. על איכות ההמלצות שאנחנו מקבלים ברשת / צילום: Shutterstock

כמה באמת כדאי לסמוך על ההמלצות המותאמות אישית שאנחנו מקבלים ברשת?

אלגוריתם ההמלצה מנסה להציע לנו תכנים שמותאמים לפרופיל המפורט שחברות הטכנולוגיה אוספות עלינו • אבל לעתים הוא מתקשה להציע לנו תוכן חדש ומגוון, מה שעשוי להשפיע גם על חוויית המשתמשים וגם על האמנים

ד"ר משה אונגר 08.12.2022
​ירון גלאי, מנכ''ל אאוטבריין ואדם סינגולדה, מייסד טאבולה / צילום: נועם גלאי
טאבולה | ניתוח

מי רוצה לפרסם ליד חדשות רעות? המשבר הגיע לחברות המלצות התוכן

בתקופת הקורונה, בה נשארו הגולשים בבית וצרכו יותר מוצרי אונליין, הביקוש לפרסום היה בשיאו • אלא שכיום, ברקע הטלטלות בשווקים, המפרסמים חושבים פעמיים • התוצאה: טאבולה הכריזה כי תפטר 100 עובדים, וכמו המתחרה שלה אאוטבריין, הפחיתה את התחזיות השנתיות

אסף גלעד 14.09.2022
חדרי הצ'אט באינסטגרם הפכו לערוץ פורנו / צילום: Unsplash, gilles lambert
אינסטגרם (Instagram) | בדיקת גלובס

כך הפכה אינסטגרם לחממת תוכן פורנוגרפי

בדיקת גלובס מעלה כי חדרי שיחות הווידאו הקבוצתיות של אינסטגרם מנוצלים כמעט ללא הפרעה להצגת תכנים פורנוגרפיים ובוטים • כשיכולת הפיקוח נמוכה כעת, קשה לראות כיצד המטאוורס, מיזם הדגל העתידי של מארק צוקרברג, יתמודד עם תכנים דומים • מטא: "ברבעון האחרון הסרנו 10.3 מיליון תכנים שהפרו את המדיניות לגבי פעילות מינית"

אסף גלעד ונבו טרבלסי 01.09.2022
אהד פרל / צילום: פרטי

עושים כסף בסטורי: מה עומד מאחורי הכלכלה שמפרנסת את משפיעני הרשת

האחים פרל מעלים ליוטיוב סרטונים שלהם מטיילים בארץ, מריה פיקלובה עושה פילטרים באינסטגרם, יובל כספית ממליצה לעוקבות שלה איזה בגדים לקנות - וכולם עובדים בזה במשרה מלאה • יותר ויותר מותגים בוחרים לפרסם את עצמם באמצעות משפיעני הרשת • כמה מיוצרי התוכן באמת מצליחים להתפרנס מזה, מה זה דורש מהם ומה השלב הבא של המגמה? • כל האמת על כלכלת היוצרים

פולי טובמן 18.03.2022
אלון קידר, מנכ''ל TVPage / צילום: אתר החברה

משפיעני רשת, כלכלת חלטורה והערת עסק חי מקליפורניה בדרך לבורסת ת"א

חברת TVPage של אלון ושני קידר, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת שילוב סרטונים ותמונות של יוצרי תוכן בחנויות מקוונות, הגישה לאחרונה טיוטת תשקיף • החברה מתקשה לייצר הכנסות משמעותיות וצברה עד היום הפסדים של יותר מ-10 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 22.02.2022
טכנולוגיה המודרנית למדידה מדויקת של צפייה והאזנה (רייטינג) / צילום: Shutterstock, Allmy

אלו הטכנולוגיות החדשות שמאפשרות מדידת רייטינג בעידן הצפייה והאזנה במגוון רחב של פלטפורמות דיגיטליות

הרגלי הצפייה וההאזנה של צרכני התקשורת הולכים ומשתנים ללא היכר • "טביעת אצבע קולית" מאפשרת לדייק ולייעל את מדידת הרייטינג ותכנון המדיה, ולקבל נתונים שלא יכולנו לקבל בעבר

נתן סטולרו 23.01.2022
אדם סינגולדה , מנכ''ל טאבולה / צילום: כפיר זיו

"אבן דרך משמעותית": טאבולה מסכמת רבעון ראשון כחברה ציבורית

חברת המלצות התוכן הישראלית סיימה את הרבעון השלישי של 2021 עם צמיחה של 21.6% בהכנסות • מעלה שוב את התחזית השנתית שלה • על אף הרבעון הרווחי, מתחילת השנה החברה רשמה הפסד של יותר מ-37 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 10.11.2021
הדמות הווירטואלית של אריאנה גרנדה במופע הפורטנייט / צילום: צילום מסך מאתר פורטנייט

המפץ הגדול, הגרסה הווירטואלית: אריאנה גרנדה בפורטנייט זו רק ההתחלה

ה"מופע" שערכה לאחרונה הזמרת האמריקאית ממחיש את הפוטנציאל ב–Metaverse: החיבור בין מציאות "אמיתית" למציאות מדומה • חברות כמו אפיק גיימס, טנסנט, פייסבוק ואחרות כבר משקיעות בתחום • בזכות הקורונה, ייתכן שתוך פחות מעשור חיינו ייראו אחרת

משה רדמן 13.08.2021

   12345   

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5