בלומברג: פיוניר שכרה את משרד ההשקעות האמריקאי FT Partners כדי לגייס סבב נוסף ממשקיעים פרטיים

לפי הדיווח, החברה מעוניינת לגייס בשווי של למעלה ממיליארד דולר •  עד היום, היא גייסה מעל ל-270 מיליון דולר מויולה, גריילוק, TCV ו-Susquehanna, מתוכם גייסה למעלה מ-180 מיליון דולר ב-2016, ומאז לא ערכה גיוסי הון

פיוניר שכרה את משרד ההשקעות האמריקאי FT Partners כדי לגייס סבב נוסף ממשקיעים פרטיים, כך לפי דיווח ב"בלומברג". לפי הדיווח, החברה מעוניינת לגייס בשווי של למעלה ממיליארד דולר, ומטרת הגיוס היא לממן רכישות של סטארט-אפים.

פיוניר הוקמה ב-2005 על ידי יובל טל ויניב צ'צ'יק, אשר כבר אינו פעיל בחברה. עד היום, היא גייסה מעל ל-270 מיליון דולר מויולה, גריילוק, TCV ו-Susquehanna. מתוכם גייסה החברה למעלה מ-180 מיליון דולר ב-2016, ומאז לא ערכה גיוסי הון. החברה מעסיקה 1,200 עובדים ברחבי העולם, 600 מתוכם בישראל. בנוסף, לחברה משרדים בניו-יורק והונג קונג. החברה עובדת עם אלפי לקוחות, והיא פועלת בלמעלה מ-200 מדינות.

החברה מפתחת פלטפורמת תשלומים לספקים ונותני שירותים. בעוד סטארט-אפים שונים מתחום הפינטק מתבססים על רשתות תשלומים של כרטיסי אשראי, פיוניר בנתה מערכת משלה המבוססת על קשר ישיר עם בנקים ברחבי העולם, מה שחוסך את עמלות האשראי.

שנת הקמה: 2005

מה החברה עושה: פלטפורמת תשלומים לספקים ונותני שירותים ממדינות מתפתחות ומפותחות

מייסדים: יובל טל (נשיא); יניב צ'צ'יק

מספר עובדים: 1,200

סך גיוסי הון עד כה: מעל 270 מיליון דולר

בעלי מניות עיקריים: ויולה, TVC, Susquehanna Growth Equity