סגי איתן תקבל מנכסים ובנין מענק הסתגלות בעלות של יותר מ-2 מיליון שקל

סך עלות העסקתה של איתן, שעזבה את החברה במאי האחרון, ב-2019 מוערכת בכ-2.8 מיליון שקל • במהלך 15 שנות ניהול החברה ועד סוף שנת 2018 עלות העסקתה של איתן הצטברה ליותר מ-40 מיליון שקל

סגי איתן/ סטודיו תומאס
סגי איתן/ סטודיו תומאס

דירקטוריון חברת נכסים ובנין מבקש לאשר לסגי איתן, המנכ"לית הוותיקה שנפרדה באחרונה מהחברה, מענק הסתגלות בעלות של יותר מ-2 מיליון שקל - כך עולה מזימון אסיפת בעלי מניות נכסים ובנין, שם יתבקשו המחזיקים לאשר את התגמול.

בהתאם, סך עלות העסקתה של איתן לנכסים ובנין ב-2019 מוערכת בכ-2.8 מיליון שקל.

בזימון לאסיפה מציינים בוועדת התגמול ובדירקטוריון נכסים ובניין כי מדובר בתקופת הסתגלות בת שמונה חודשים, במהלכה תהיה איתן "זכאית למלוא תנאי העסקתה להם הייתה זכאית במהלך תקופת העסקתה בחברה, לרבות התשלום השנתי הקבוע (חלק יחסי)".

עוד הוסיפו שם כי איתן "תעמוד לרשותה של החברה במהלך תקופת ההסתגלות (ככל שיידרש)", וכי תוארך בשלושה חודשים תקופת אי-התחרות שלה עם החברה, מעבר לשנה לה היא מחויבת.

בחודש פברואר האחרון, ולאחר 15 שנים בראשותה של נכסים ובנין, איתן הודיעה על רצונה לפרוש מהחברה, ונפרדה ממנה בחודש מאי.

בסך הכול במהלך שנות ניהול החברה ועד סוף שנת 2018 עלות העסקתה של איתן הצטברה ליותר מ-40 מיליון שקל. במהלך השנים הייתה איתן חברה קבועה בין שיאניות השכר של הבורסה, ובשנה שעברה עלות העסקתה לנכסים ובנין עמדה על 3.9 מיליון שקל.

עלות שכרה החודשי עומד על כ-142 אלף שקל, נוסף לעוד הטבות להן היא זכאית, מענק שנתי משתנה בהתאם למדיניות התגמול שלה החברה והחלטות הגורמים המוסמכים, ותשלום שנתי קבוע של 3 משכורות, המקוזז מהמענק במקרה בו היא זכאית לו.

בדירקטוריון החברה ציינו בין היתר כי איתן "תרמה תרומה חשובה ומהותית לקידום עסקי החברה וביצועיה, פעלה לקידום פרויקטים משמעותיים בתחום הנכסים המניבים והמגורים, בין היתר, לקידום עסקאות כגון רכישת מגדל HSBC בניו יורק, ייזום ופיתוח נכסים מניבים בישראל" ועוד.

נכסים ובנין היא זרוע ההשקעות בנדל"ן של קבוצת דסק"ש שבשליטת אדוארדו אלשטיין, שמונה לממלא מקומה של איתן.