המשנה למנכ"ל קסטרו: "נחזור לימים בהן המניה תראה עלייה של 40%"

בצל הירידות החדות בערכה של מניית קסטרו בחודשים האחרונים, רון רוטר, המשנה למנכ"ל החברה, רואה באמזון הזדמנות וערוץ מכירה נוסף • "חברת קסטרו עברה טלטלות וידעה לצאת מהן"

רון רוטר, המשנה למנכ"ל קסטרו / צילום: שחר פרידמן
רון רוטר, המשנה למנכ"ל קסטרו / צילום: שחר פרידמן

"אין ספק שהירידה של המניה זה לא משהו שאנחנו לוקחים בקלות, הראיה שלנו היא לטווח הארוך" - כך אמר הערב (ה') רון רוטר, המשנה למנכ"ל חברת האופנה הציבורית קסטרו , על רקע הירידה החדה של המניה בחודשים האחרונים, המשקפת לחברה שווי של פחות מ-270 מיליון שקל.

"כאשר אומרים על קמעונאי שהוא מסוגל להפיץ סחורה ממדינה אחת לאחרת, זה מראה על חוזקו של הקמעונאי", המשיך רוטר, בהקשר של הכנסת המותג קרולינה למקה בארה"ב, בחוזה שנחתם עם קים קרדשיאן בהיקף של 6 מיליון דולר. "אנחנו פחות משלושה חודשים מההשקה בארה"ב, זה עניין של 3-4 שנים להכניס את המותג".

קסטרו פועלת בתעשייה שהופכת להיות קשה מיום ליום, ככל שגדל היקף הרכישות של מוצרי אופנה באמצעות האינטרנט. בהקשר זה, על רקע כניסתה הצפויה של אמזון לישראל, אמר רוטר: "חשבנו על מה שיש לאמזון להציע, אין ספק שאמזון יכולה להוות הזדמנות, ואני חושב שאנחנו יכולים להרוויח. אמזון מבחינתי היא עוד ערוץ מכירה".

"אני מאמין שגם חברת קסטרו, שעברה טלטלות וידעה לצאת מהן, תעשה את השינויים ותחזור לימים שבהם המניה תראה גם עלייה של 40%", סיכם רוטר.