קמעונאית המזון הגדולה בישראל מסייעת במיליוני שקלים לחברי הקיבוץ הקטן מהעוטף, שבימים אלה עוברים למגורים זמניים ברמת גן ובאופקים • המנכ"ל אורי וטרמן: "זה חיבור עסקי־כלכלי" • ישראל מתגייסת
המותג קסטרו עוזב את משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ובמקביל חברת-הבת קרולינה למקה נפרדת ממקאן ת"א • וגם: בתיה עופר, אשתו של איש העסקים עידן עופר, מעמידה למכירה תכשיטים בשווי 2 מיליון ליש"ט • אירועים ומינויים
ענף ההייטק לא רק מאיים לפתות את עובדי ענף הפרסום לעבור לשורותיו, עכשיו הוא גם מעסיק אותם בתור מפרסם • כך התברג הקליפ של נגה ארז לאמדוקס במדד הפרסומות המדוברות, לצד הקמפיין של am:pm שעוקץ את ההייטקיסטים והנסיך על העדשה של קרולינה למקה
קים קרדשיאן לא סיפקה את הסחורה, וקסטרו מסיימת עמה את ההתקשרות
קסטרו, בעלת רשת המשקפיים המוזלים, תקצר את ההתקשרות עם הפרזנטורית משנתיים לשנה בלבד עקב ביצועים מאכזבים של הקמפיין • מדוחות קסטרו עולה כי סך ההשקעה בפעילות קרולינה למקה בארה"ב במחצית 2019 עמד על כ-30 מיליון שקל
עם זאת, שיעור הרווחיות מהמכירות ברבעון השני לא השתפר • בסיכום המחצית הראשונה של השנה קסטרו מציגה הפסד של כ-36 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ-15 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
בצל הירידות החדות בערכה של מניית קסטרו בחודשים האחרונים, רון רוטר, המשנה למנכ"ל החברה, רואה באמזון הזדמנות וערוץ מכירה נוסף • "חברת קסטרו עברה טלטלות וידעה לצאת מהן"
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
זאת לאחר שלאחרונה הוחלט בקבוצת קסטרו להפסיק את ההתקשרות עם ראובני-פרידן ולהעביר את התקציב לאדלר-חומסקי • מנכ"ל משרד הפרסום זיו קורן במייל לעובדים: "הלכתי לחברים והודעתי להם על רצוננו לסיים את הקשר. בשיא. בפיק. פרידה ממרומי פסגת האוורסט של המותגים בישראל"
המיזוג של קסטרו עם קבוצת הודיס - הכוללת גם את המותגים אורבניקה, קרולינה למקה וטופ טן - הושלם, אך שווי החברה הנוכחי רחוק מלבטא את הרווחיות הפוטנציאלית הקיימת בניהול מגוון מותגי אופנה המוכרים בכ-1.8 מיליארד שקל בשנה • פרשנות
חברת האופנה קסטרו סיימה את 2018 עם הפסד של 59 מיליון שקל, בהשפעת הרכישה של רשת הודיס, ירידה חדה במכירות בחנויות זהות ומחיקות מלאי • חברת המשקפיים קרולינה למקה, שהרוויחה אשתקד 16 מיליון שקל, צפויה להשיק ברבעון השני פעילות בארה"ב, נוסף על פעילות מסחר מקוונת באירופה
כוכבת הריאליטי הייתה אמורה לקיים מפגש מעריצים בקניון הזהב בראשל"צ כפרזנטורית של רשת המשקפיים קרולינה למקה • מרשת המשקפיים נמסר: "נודיע על מועד חדש"
בר רפאלי כבר לא לבד: סכום-העתק ישולם לכוכבת הריאליטי קים קרדשיאן, שתהפוך לפרנזטורית של קרולינה למקה לצד רפאלי ותהיה אחראית גם על יצירת ליין משקפיים בעיצובה • כמו כן, החברה מתחייבת להקצות לקרדשיאן 10% ממניות כל חברה שתוקם על-ידה בארה"ב לטובת המותג
שווי השוק של החברה הממוזגת עומד על כ-860 מיליון שקל, נכון למועד השלמת העסקה • בנוסף הודיעה היום החברה על השקת סנונית ראשונה למיזוג עם השקת כרטיס גיפט קארד לכלל מותגי הקבוצה בשם "Love gift card"
קסטרו רוכשת את הודיס בעסקת מניות ומספקת הערכת שווי של 1-1.3 מיליארד שקל, ואילו בבורסה מעריכים את השווי המאוחד בפחות – מי צודק? • וגם, מה הרציונל ברכישה, ואיך הפכה קרולינה למקה לחברה הכי אטרקטיבית בקבוצת הודיס?
אדלר חומסקיאורי וטרמןאורקלאיציק אברכהןאמדוקסבתיה עופראירועים ומינוייםהתנדבותישראל במלחמהישראל מתגייסת