בני גנץ ועמיר פרץ נועדו לקראת מערכת הבחירות לכנסת ה-22

יו"ר כחול לבן: "סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח" • יו"ר העבודה הטרי סיפר היום בכלי התקשורת כי קבע פגישות גם עם אריה דרעי, יעקב ליצמן, ניצן הורביץ, איימן עודה ואהוד ברק

כמה ימים לאחר היבחרו של ח"כ עמיר פרץ ליו"ר מפלגת העבודה, נועדו פרץ ויו"ר כחול לבן בני גנץ, לפגישה ראשונה. על סדר היום: מבנה המפלגות בשמאל-מרכז והנושא המעסיק את כל המחנה הפוליטי: יצירת חיבורים במרכז-משאל וזאת כדי לא לאבד קולות על מפלגות שלא יעברו את אחוז החסימה. ברקע הפגישה עומדת הצטרפותו של אהוד ברק לזירה לפני כשבועיים, כאשר גם הוא מדבר על איחודים ושילוב ידיים כדי להביא לשינוי השלטון.

לפי הודעות דוברות הצדדים, פרץ אמר בפגישה ש"היום התחלתי את סבב הפגישות שלי כיו"ר מפלגת העבודה עם ח"כ בני גנץ. הפגישה נערכה ברוח טובה של הערכה וכבוד הדדיים. סיכמנו לשמור על ערוץ הידברות פתוח".

דוברות כחול לבן הוציאה הודעה זהה כמעט לחלוטין - "יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ: "ערכתי היום פגישה ראשונה עם יו"ר העבודה הנבחר, ח"כ עמיר פרץ. בירכתי את עמיר על בחירתו, דנו בנושאים שעל סדר היום וסיכמנו להמשיך ולשמור על ערוץ הידברות".

פרץ סיפר היום בכלי התקשורת כי הוא הרים טלפונים וקבע פגישות גם עם דרעי, ליצמן, ניצן הורביץ, איימן עודה, כאשר גם עם אהוד ברק הוא קבע להיפגש בהמשך השבוע.