חוזה המשך לגילת עם חברת התקשורת Globe Telecom מהפיליפינים בהיקף מיליוני דולרים

לפני כשנתיים חתמה חברת ציוד התקשורת חוזה עם גלוב לאספקת תמסורת סלולרית על גבי לוויין ולניהול קישוריות במקרי חירום • גילת נסחרת במקביל בנאסד"ק ובת"א, ושווי השוק שלה הוא 453 מיליון דולר

חברת ציוד התקשורת גילת מעמיקה את קשריה עם חברת התקשורת Globe Telecom מהפיליפינים, והשתיים חתמו על חוזה בהיקף של מיליוני דולרים, בהמשך לחוזה קודם (גם הוא בהיקף של מיליוני דולרים) שנחתם ביניהן לפני כשנתיים.

גילת, המספקת טכנולוגיה ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, נבחרה על-ידי Globe לאספקת שירותי WiFi על-גבי לוויין לבתי ספר ולבתי חולים, נוסף על פריסת תשתית סלולרית בפיליפינים, במסגרת הסכם לתקופה של שלוש שנים. החוזה בין שתי החברות לפני שנתיים היה בתחום אספקת תמסורת סלולרית על גבי לוויין ולניהול קישוריות במקרי חירום.

"אנו שבעי רצון מהאמון המחודש והביטחון שמראה Globe בגילת, ואנו מחויבים לשיתוף הפעולה עם Globe לאספקת שירותי קישוריות WiFi למוסדות קהילתיים חיוניים, ובהם בתי ספר ובתי חולים", מסר אבאי קומר, סגן נשיא אזור אסיה וצפון אמריקה בגילת. "הפלטפורמה הרב-יישומית והאחודה של גילת, ויכולות ניהול השירות שלנו, תומכות בחזון החברה לספק תקשורת פס רחב איכותית, עשירה ובעלות משתלמת ברחבי העולם".

גילת  , המנוהלת על-ידי יונה עובדיה, נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב, ושווי השוק שלה הוא 453 מיליון דולר, לאחר ירידה של כ-4% במחיר המניה בשנה האחרונה. בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה היא קרן פימי בראשותו של ישי דוידי, שמחזיקה ב-34.1% מהון המניות, ובעלת מניות בולטת נוספת היא מבטח שמיר עם 9.7%.

גילת תפרסם את דוחות הרבעון השני ב-6 באוגוסט. ברבעון הראשון, החברה רשמה הכנסות של 62.1 מיליון דולר, המשקפות ירידה של 7.8% ביחס לרבעון המקביל, והרווח הנקי Non-GAAP הסתכם ב-4 מיליון דולר, עלייה של 5.4% לעומת הרבעון המקביל. החברה מצפה לסיים את 2019 עם הכנסות של 275-295 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ-266 מיליון דולר שנרשמו ב-2018 והיוו ירידה של 6% לעומת שנת 2017. ה-EBITDA המתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) אמור להגיע השנה ל-38-42 מיליון דולר, המשך של מגמת השיפור שנרשמה ב-2018 ובה ה-EBITDA צמח ב-35% ל-35.2 מיליון דולר.