נשאר באזור הנדל"ן: דרור נגל מצטרף לדירקטוריון גבאי מניבים

גבאי עדכנה על מינויו של נגל לתפקיד דירקטור כארבעה חודשים לאחר שנגל הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל אזורים

דרור נגל / צילום: איל יצהר
דרור נגל / צילום: איל יצהר

זמן קצר לאחר שעזב את חברת הנדל"ן אזורים, דרור נגל מצטרף לדירקטוריון של חברת נדל"ן אחרת - גבאי מניבים שבשליטת אלי גבאי. גבאי עדכנה על מינויו של נגל לתפקיד דירקטור כארבעה חודשים לאחר שנגל הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל אזורים.

גבאי מניבים  עוסקת בשני תחומים מרכזיים - נדל"ן להשקעה ונדל"ן למגורים, ונסחרת בשווי המתקרב ל-120 מיליון שקל, אחרי שמנייתה התחזקה בכ-17% בשנה האחרונה.

פעילותה בתחום המגורים כוללת בעיקר פרויקטים של פינוי-בינוי, ובתחום הנדל"ן להשקעה היא מחזיקה בכמה נכסים מניבים בארץ ובחו"ל.

בתחילת החודש עדכנה החברה כי קיבלה אישור ביהמ"ש לכנס אסיפת בעלי מניות שיתבקשו לאשר תכנית ולפיה גבאי תרכוש את מניות הציבור, ותיוותר בבורסה כחברת אג"ח. לחברה כיום שתי סדרות בהיקף מצרפי של כ-250 מיליון שקל, הנסחרות בתשואות של כ-3.5%.

בסיכום הרבעון הראשון של השנה נהנתה גבאי מניבים מקפיצה של יותר מפי 3 בהכנסותיה, שהגיעו לכ-21 מיליון שקל, בעיקר בזכות הכרה בהכנסות פרויקט שבבעלותה בהדר יוסף שבתל אביב, והרווח הנקי שלה טיפס ב-70% ל-2 מיליון שקל.

נגל (57) החל לכהן כמנכ"ל אזורים בפברואר 2013, ומאז ועד סוף 2018 הצטברה עלות העסקתו בחברה לכ-19 מיליון שקל. טרם הצטרפותו לאזורים כיהן כמנהל ההשקעות הראשי של חברת הביטוח הפניקס.