12 שנה לאחר שהקים את הראל תעודות סל: אורי שור עוזב את התפקיד

שור יוביל פיתוח קרנות השקעה אלטרנטיביות בבית ההשקעות וימונה עתה ליו"ר הראל אלטרנטיב • כיום מנהלת הראל קרנות נאמנות קרנות סל ובקרנות מחקות בהיקף כולל של כ-18.5 מיליארד שקל, כשהיא צמחה בתחום זה ללא רכישות

לאחר 12 שנים בתפקיד מנהל פעילות תעודות הסל בקבוצת הביטוח והפיננסים הראל, אותה הקים וניהל, אורי שור פורש מתפקיד מנכ"ל חברת קרנות הסל של הקבוצה ועובר לתפקידים אחרים בה. במסגרת זו שור - מנכ"ל מוערך בתעשייה וממובילי שוק תעודות הסל שהפכו בסוף 2018 לקרנות סל, יוביל פיתוח קרנות השקעה אלטרנטיביות בבית ההשקעות, וימונה עתה ליו"ר הראל אלטרנטיב, שכיום מכילה קרן נדל"ן אחת בהיקף של כ-50 מיליון דולר ושמנוהלת על ידי גבי מושייב.

כיום מנהלת הראל קרנות נאמנות קרנות סל ובקרנות מחקות בהיקף כולל של כ-18.5 מיליארד שקל, כשהיא צמחה בתחום זה ללא רכישות. בסוף 2018 הושלם תיקון שהובילה רשות ניירות ערך ובמסגרתו תעודות הסל הפכו לקרנות סל.

על רקע זה, העזיבה של שור מצטרפת לעוד פרישה - של גיל שפירא שעזב לאחרונה את תפקידו בפסגות, ושגם הוא ניהל בעבר את חברת תעודות הסל של הבית. באקסלנס נעשה מהלך הפוך כשאבנר חדד, מנהל תעודות הסל קיבל לידיו את קרנות הנאמנות של הבית.

מנכ"ל הראל פיננסים הוא טל קדם, ומי שינהל מעתה לבד את כל נכסי קרנות הנאמנות של הבית הוא ירון דייגי, שמנהל את קרנות הנאמנות של הקבוצה כבר כמעט 3 שנים. להראל נכסי קרנות נאמנות, אקטיביות ופסיביות, בהיקף של כ-39.1 מיליארד שקל, והיא החברה הרביעית בגודלה בשוק זה.

עוד נציין לגבי אורי שור כי הוא פורש עתה מתפקיד מנכ"ל הראל קרנות מדד, ושקודם להראל הוא הקים את דסק אופציות הכיסוי בחברת קסם תעודות סל ועמד בראשו.