רני רהב עוזב את התוכנית "שרון ורני בע"מ" ברשת 13

במכתב ששיגר למנכ"ל רשת 13 הודיע רהב כי יפרוש מההנחיה בערב ראש השנה • ביקש לאפשר לשרון גל "להמשיך בתוכנית יחד עם מנחה (אישה) במקומי"

רני רהב / צילום: סיון פרג'
רני רהב / צילום: סיון פרג'

רני רהב לא ימשיך להנחות עונה נוספת של התוכנית "שרון ורני בע"מ" לצד שרון גל. במכתב ששיגר למנכ"ל רשת 13 יוסי ורשבסקי, הודיע רהב כי יפרוש מההנחיה בערב ראש השנה. רהב לא פירט במכתבו את הסיבות לעזיבתו, אך ביקש לאפשר לו וגל "להמשיך בתוכנית יחד עם מנחה (אישה) במקומי".

נזכיר כי התוכנית "שרון ורני בע"מ" עלתה לאוויר במשבצת יום שישי אחר-הצהריים, מתוך כוונה להילחם בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' המשודרת ממול בקשת 12.

מבחינת נתוני רייטינג, "שרון ורני בע"מ" לא זכתה להצלחה, אם כי מדי פעם, עם אירוח מרואיינים בעלי אוריינטציה פוליטית - שרה נתניהו למשל - נרשמה עלייה מסוימת בצפייה.

לאורך כל תקופת שידור התוכנית רהב ספג ביקורת הן על ניגוד האינטרסים שלכאורה יש לו בין תפקידו כדובר לבין תפקידו כמראיין; והן ביקורת על ההתנהלות שלו עצמו כמנחה.

מרשת נמסר בתגובה: "קיבלנו את החלטתו של רני רהב לפרוש מהתוכנית. אנחנו שמחים כי ההחלטה תיכנס לתוקפה רק בעוד חודשיים - עד אז נוכל יחד עם הצופים ליהנות עוד קצת מרני".