מייסד חברת סולאראדג' גיא סלע נפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן

סלע (54), יוצא יחידת הטכנולוגיה של חיל המודיעין, הקים יחד עם שותפים את סולאראדג' בשנת 2006 • לפני קרוב לשנתיים עדכן סלע את בעלי המניות של סולאראדג' כי הוא חולה בסרטן

גיא סלע / צילום: סיון פרג'
גיא סלע / צילום: סיון פרג'

מייסד חברת סולאראדג' גיא סלע הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. ימים ספורים לאחר שחברת סולאראדג'  מינתה את נדב צפריר ליו"ר-משותף בשל מחלתו של היו"ר והמנכ"ל גיא סלע, החברה דיווחה בשבוע שעבר על היעדרותו הצפויה של סלע. דירקטוריון החברה מינה את צבי לנדאו, סגן הנשיא למכירות בחברה מאז 2009, לתפקיד המנכ"ל בפועל. לנדאו כיהן בעבר בתפקידים בכירים בחברת אפלייד מטיריאלס. 

סלע (54), יוצא יחידת הטכנולוגיה של חיל המודיעין, הקים יחד עם שותפים את סולאראדג' בשנת 2006, לאחר שהיה שותף בקרן ההון סיכון סטאר ונצ'רס.

לפני קרוב לשנתיים עדכן סלע את בעלי המניות של סולאראדג' כי הוא חולה בסרטן. הוא כתב אז במכתב למשקיעים כי "החדשות הטובות הן שניתן לטפל במצב", והעריך שהטיפול הרפואי יאפשר לו להמשיך לעבוד. בתקופה שחלפה מאז הוא המשיך להוביל את החברה כיו"ר ומנכ"ל, וסולאראדג' המשיכה לצמוח גם באופן אורגני וגם באמצעות רכישות, שהרחיבו את השווקים אליהם היא פונה. סולאראדג' מפתחת ומספקת מערכות לניטור ואופטימיזציה של אנרגיה סולארית, ורכישות שביצעה בשנתיים האחרונות הכניסו אותה לשווקים נוספים - אגירת אנרגיה, פתרונות לרכב חשמלי ומערכות אל-פסק. החברה נסחרת בנאסד"ק בשווי של 3.88 מיליארד דולר.

סולאראדג' פרסמה היום הודעה על מותו בטרם עת של מר גיא סלע, יו"ר ומייסד משותף.

"בלב כבד ועצוב מאוד אנו מודיעים על פטירתו של חברנו היקר וההשראה שלנו, גיא סלע. כולנו שזכינו לעבוד עם גיא ולהיות עדים ליכולותיו, למנהיגותו ולתשוקה הבלתי פוסקת שלו יודעים היום אובדן עצום. גיא השאיר מורשת מדהימה ורוחו תמשיך לנצח בסולאראדג'. כל משפחת סולאראדג' מבכה על אובדנו. בשם הדירקטוריון, צוות ההנהלה והעובדים שלנו, אנו מביעים את תנחומינו העמוקים ביותר למשפחתו של גיא".