מיי סייז: רק השנה התחילה להכיר בהכנסות, אבל שורת הרווח עדיין שלילית

הכנסות החברה ברבעון השני של 2019 הסתכמו בכ-5,000 דולר, לעומת אפס ברבעון המקביל בשנה שעברה • אולם, למרות המגמה החיובית בשורת ההכנסות, שורת הרווח עדיין שלילית

רונן לוזון, מנכ"ל מיי סייז / צילום: איל יצהר
רונן לוזון, מנכ"ל מיי סייז / צילום: איל יצהר

חברת מיי סייז, שפיתחה אפליקציה למדידת מידות הגוף לצורך רכישות בגדים אונליין, רשמה במחצית הראשונה של 2019 הכנסות של 25 אלף דולר, לעומת אפס הכנסות בתקופה המקבילה ב-2018.

הכנסות החברה ברבעון השני של 2019 הסתכמו בכ-5,000 דולר, לעומת אפס ברבעון המקביל בשנה שעברה. למעשה, מאז הקמת החברה ועד לשנה הנוכחית, היא לא רשמה הכנסות, ורק ב-2019 התחילה להכיר בהכנסות.

ואולם, למרות המגמה החיובית בשורת ההכנסות, שורת הרווח של מיי סייז עדיין שלילית: במחצית הראשונה הסתכם ההפסד הנקי של החברה ב-2.9 מיליון דולר - צמצום ביחס להפסד של 3.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד; ברבעון השני, ההפסד הנקי היה 1.4 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, שנרשם אז בזכות הכנסה פיננסית.

גם במחצית הראשונה של 2019, כמו בתקופה המקבילה ב-2018, החברה המשיכה להציג תזרים מזומנים שלילי, והוא הסתכם במחצית ב-2.4 מיליון דולר, לעומת 1.7 מיליון דולר אשתקד. בסיום התקופה היו בקופת מיי סייז מזומנים והשקעות בהיקף של כ-4.4 מיליון דולר.

רואי החשבון של החברה הוסיפו לדוחות מיי סייז הערת "עסק חי", ולדבריהם, "ההנהלה מצפה שהחברה תמשיך לייצר הפסדים ותזרימי מזומנים שליליים מפעילות בעתיד הנראה לעין. על בסיס המאזן ב-30 ביוני, ההנהלה מצפה שיתרת המזומנים תספיק לפעילות עד לסוף הרבעון השני של 2020. כתוצאה, ישנו ספק מהותי בנוגע ליכולת החברה להמשיך לפעול כעסק חי".

עם פרסום הדוחות אמר רונן לוזון, מנכ"ל החברה, "אנחנו ממשיכים לחדור באופן אגרסיבי לשוק הקמעונאי עם הפתרון MySizeID. ביולי חתמנו על הסכם רישוי עם Penti, קמעונאית אופנה מובילה מטורקיה. אנו מחשיבים זאת כהישג משמעותי, משום שזהו מותג גלובלי עם 550 חנויות ב-35 מדינות".

מיי סייז  נסחרת בשווי שוק של כ-48 מיליון שקל, לאחר ירידה של 43.3% במחיר המניה מתחילת 2019.