פוקר | פיצ'ר

לידיעת הממשלה הבאה: למה מצפות חברות פורום המשפטניות?

וגם: בכירי בלאקרוק ובית ההשקעות אלטשולר שחם פתחו את המסחר בת"א, ולמי תרם שגריר הפוקר את הפרס בו זכה?

השופטת מיכל אגמון-גונן, עו"ד ברוריה לקנר, עו"ד אמי פלמור ואלה אלקלעי / צילום: עו"ד יפעת יפה
השופטת מיכל אגמון-גונן, עו"ד ברוריה לקנר, עו"ד אמי פלמור ואלה אלקלעי / צילום: עו"ד יפעת יפה

את בוקר יום שישי פתחו חברות פורום המשפטניות של שדולת הנשים בישראל, בבניין עיריית תל אביב. הפעם עמד המפגש בסימן ציון שנה לייסוד הפורום, במסגרתו נערכת בין היתר פעילות מנטורינג של שופטות, עורכות דין ומנהלות פיתוח עסקי, לעורכות דין בראשית דרכן. 

את המפגש פתחה עו"ד ברוריה לקנר, יו"רית הפורום, שהבהירה את הצורך ביישום החובה לייצוג הולם. "כיום, רק בשניים מתוך 29 משרדי ממשלה, עומדת אישה. עם סיום העסקתה של מנכ"לית משרד המשפטים כיום, הגב' אמי פלמור, נישאר רק עם מנכ"לית אחת. האם לא בשלה העת שהמצב החוקי יחייב את הממשלה לחתור לאיזון בייצוגן של נשים בתפקידים בכירים ובמשרות אמון? אנו, כמשפטניות הפועלות למיגור אי השוויון המגדרי, רואות בנושא זה, אחד מן היעדים המרכזיים של פורום המשפטניות של שדולת הנשים", אמרה לקנר.

עו"ד פלמור עצמה נכחה באירוע ולקחה חלק בשיח פתוח עם עו"ד מיכל גרא-מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים. בהמשך הבוקר התקיים פאנל תקשורת בהנחיית המנטורית לפיתוח עסקי עו"ד צפנת דרורי.

במגיעות לחזק ולהתחזק: ציפי ברנד, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו; השופטת מיכל אגמון-גונן, שופטת המחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב; אלה אלקלעי, יו"רית שדולת הנשים ויו"רית אי.בי.אי קרנות נאמנות; השופטת (בדימוס) גלית ויגוצקי-מור, נשיאת בתי המשפט לנוער הפורשת; רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי החשבון; עו"ד אביה אלף, לשעבר מנהלת המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה; עו"ד רחל תורג'מן; עו"ד דבורה חן, לשעבר המשנה לפרקליט המדינה; עו"ד פנינה גיא, לשעבר הממונה על האכיפה ברשות ני"ע; עו"ד ענת בירן; ורבות אחרות.

גילוי מלא: באירוע השתתפה אלה לוי-וינריב, כתבת ופרשנית משפט ב"גלובס"

בכירי בלאקרוק ובית ההשקעות אלטשולר שחם פתחו את המסחר בתל אביב 

את המסחר בבורסה לני"ע בתל אביב פתחו הבוקר בכירי חברת ניהול הכספים בלאקרוק ובית ההשקעות אלטשולר שחם. אלה ציינו את רישומן של 22 קרנות הסל של iShares מבית בלאקרוק - לרכישה בבורסת תל אביב.

במצטופפים על הפודיום היו: רוב קפיטו, נשיא בלאקרוק; ענת לוין, שמונתה בימים אלה לתפקיד מנכ"לית בלאקרוק בישראל; אלכס פולק, המנכ"ל הנוכחי; רן שחם וגילעד אלטושלר, מנכ"לים משותפים ובעלי אלטשולר שחם; שי ירון, מנכ"ל קרנות הנאמנות באלטשולר שחם; רייצ'ל לורד, מנכ"לית בלארקרוק EMEA; איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לני"ע; אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לני"ע; שריה אורגד, סמנכ"ל אסטרטגיה פיתוח עסקי בבורסה; ואחרים.

קפיטו הכריז במעמד זה כי "אנו מציינים יום מרגש למשקיע הישראלי ולבאלקרוק העולמית, כשאנחנו חוגגים, לראשונה בישראל, את רישומן של קרנות סל זרות להשקעה שקלית מקומית. מוצרים אלו, מסייעים לצמיחת שוק ההון הלאומי, ממשיכים להרחיב את ההיצע הקיים ומאפשרים למשקיעים חשיפה רחבה יותר להשקעה גלובלית פשוטה". שחם, הסביר כי "מאז הרישום של בלאקרוק בבורסה, קיים עניין יום יומי רב מצד יועצי ההשקעות וגורמים רבים בשוק, ואנחנו בטוחים שהמגמה הזאת תמשיך להתעצם גם בעתיד, בין היתר באמצעות תשתית איכותית להצלחה, מוצרים טובים ונזילות גבוהה. אני רוצה להודות למשה ויינגרטן, מנכ"לֹ אלטשולר שחם Global opportunities, שעמל רבות להגשמת השת"פ שלנו עם בלאקרוק".

רוב קפיטו, ענת לוין, איתי בן זאב, גילעד אלטושלר ורן שחם  / צילום: עומר מסינגר
 רוב קפיטו, ענת לוין, איתי בן זאב, גילעד אלטושלר ורן שחם / צילום: עומר מסינגר

קשרי קהילה: למי תרם שגריר הפוקר את הפרס בו זכה

אלי אלעזרא, מי שמכונה "שגריר הפוקר" של ישראל (ולא איש העסקים הנושא שם זה) והמחזיק ב-4 אליפויות עולם בפוקר, התארח בשבוע שעבר במלון דניאל הרצליה מרשת טמרס. אלעזרא, אותו קיבלה  ענת סטריק-דהאן, המנכ"לית המשותפת של הרשת, הגיע למקום על מנת לקחת חלק באירוע למנהלי קהילות פייסבוק בישראל מטעם פייסבוק העולמית, ואף וקיבל אות הוקרה מרפי ברבירו ויעל אורן , נציגי פייסבוק העולמית בישראל. אלעזרא גילה לנוכחות ולנוכחים את מיטב המהלכים "מאחורי הקלעים" של השחקנים המקצועיים בווגאס.

אלעזרא, שהשתתף וניצח בטורניר שנערך במקום בהפקת גיא קורן, מנכ"ל "היד המנצחת", החליט לתרום את הפרס - לילה זוגי באחד מרשת מלונות טמרס ומחשב גיימינג יוקרתי למיזם "רצים עם רמי", פרויקט בניהולו וביוזמתו של רמי יולזרי נכה צה"ל המתמודד עם פוסט טראומה ממלחמת לבנון הראשונה, מלחמה שבה אלעזרא השתתף ואף נפצע.

ענת סטריק־דהאן, גיא קורן, אלי אלעזרא, רפי ברבירו ויעל אורן / צילום: ניר קידר
 ענת סטריק־דהאן, גיא קורן, אלי אלעזרא, רפי ברבירו ויעל אורן / צילום: ניר קידר