לקראת ההשקה בישראל: אמזון מעמיקה שיתוף-פעולה עם הפועלים

לקוחות המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק יקבלו הנחה של 30 דולר ברכישות מעל סכום של 90 דולר

רולף קימאייר, מנהל המכירות הגלובליות של אמזון אירופה / צילום: שני מוזס, גלובס
רולף קימאייר, מנהל המכירות הגלובליות של אמזון אירופה / צילום: שני מוזס, גלובס

ההכנות האחרונות להשקת אמזון עוברות דרך הבנק: ל"גלובס" נודע כי בנק הפועלים יוצא בשיתוף-פעולה עם ענקית המסחר המקוון בשבוע שבו היא מתעתדת להשיק את הפעילות שלה בישראל. במסגרת ההסכם בין השתיים יעניק הפועלים 30 דולר הנחה לרכישה באמזון ברכישות מעל 90 דולר. שיתוף-הפעולה מיועד רק ללקוחות המחזיקים כרטיס אשראי של הבנק.

ההטבה תיכנס לתוקף החל מיום ראשון הבא - השבוע שבו אמזון צפויה להשיק את הפעילות הקמעונאית המקומית שלה בישראל, ותימשך לאורך תקופת ההשקה והמבצעים המסיביים עד ה-5 באוקטובר.

מדובר בהרחבת שיתוף-הפעולה של הפועלים עם ענקית המסחר המקוון לקראת כניסתה לישראל: לפני כחודשיים דווחנו כי השתיים יציעו חבילה משותפת שכוללת שירותי ייעוץ, משלוחים והעמדת הלוואת לעסקים, לצורך הקמת התשתית הראשונית להקמת חנות בזירת המסחר המקוונת.

ההשקה המתוכננת של אמזון בישראל סוחפת לא רק את ענף הקמעונאות המקומי, אלא גם את המערכת הבנקאית והפיננסית. לפני כחודשיים, במסגרת חג הקניות של אמזון המכונה אמזון פריים, בנק לאומי ייצר שיתוף-פעולה משל עצמו עם אמזון שבמסגרתו העניק הבנק במהלך חודש יולי קופון הטבה בסכום של 20 דולר על כל קנייה של יותר מ-50 דולר באמזון באמצעות כרטיס האשראי של לאומי. שחקניות נוספות בתחום כרטיסי האשראי - ישראכרט ומקס (לשעבר לאומי קארד) - ניסו ככל הידוע להיכנס בעצמן לנישה זו ולהשיג הסכם דומה.

בשבוע שעבר אמזון ביקשה מהמוכרים שעתידים לעלות עם חנויות בזירת המסחר המקוונת שלה, להיערך לעלייה לאוויר לפני ראש השנה עם מבצעים ייעודיים. אמזון ביקשה מהמוכרים להיות מוכנים החל מהשבוע שלאחר 12 בספטמבר.