התפרץ לראיון עם יאיר גולן: "שמאלנים הם זקנים מטונפים"

במהלך ראיון שהתקיים במסגרת שבתרבות בנתניה עלה אדם בשם צחי אליהו על הבמה וניסה להפריע לראיון עם סגן הרמטכ"ל לשעבר ומועמד המחנה הדמוקרטי לכנסת • "אני נשבע בשם כל חיילי צה"ל ארדוף אותו עד שיעלם לנו מהמפה", כתב מאוחר יותר בפייסבוק

אלוף במיל' יאיר גולן / צילום: כדיה לוי
אלוף במיל' יאיר גולן / צילום: כדיה לוי

במהלך שבתרבות בנתניה עלה אדם על הבמה וניסה להפריע לראיון עם סגן הרמטכ"ל לשעבר, מועמד המחנה הדמוקרטי לכנסת יאיר גולן.

אותו אדם צעק "שמאלנים,שמאלנים", וקילל ששמאלנים הם זקנים מטונפים אשר ייעלמו בקרוב. הווידאו שצולם במקום על ידי הקהל נשלח לעיתונאים על ידי דוברות המחנה הדמוקרטי.

האדם שעלה על הבמה הזדהה בהמשך ברשתות החברתיות כצחי אליהו. הוא כתב בפייסבוק: "הגעתי לשבתרבות בנתניה שהאורח הוא יאיר גולן. אותו יאיר גולן מזהה התהליכים שהשווה בין חיילי צה"ל לנאצים, אותו "אלוף" יאיר גולן שנתן הוראה למפקדי צה"ל לשלוח חיילים לשדה הקרב ולא להגיב לירי ממחבלים שמסתתרים תחת אוכלוסיה אזרחית גם במחיר של חיילים הרוגים לכוחותינו, כלומר חייהם של חיילי צה"ל פחות יקרים מחייו של אזרח עזה.

"ועכשיו אחרי שגאל אותנו מנוכחותו בצה"ל הוא מצטרף לא פחות ולא יותר למרצ. אני נשבע בשם כל חיילי צה"ל ארדוף אותו עד שיעלם לנו מהמפה".

מקום 10 במחנה הדמוקרטי וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השתתף גם הוא באירוע שבתרבות בבאר שבע. ברק התייחס למבנה הגושים ותוצאת הבחירות. לדבריו, "מה שגנץ אומר זה לא נכון - אם אזרחים יצביעו לכחול לבן והמחנה הדמוקרטי לא תהיה בכנסת - נתניהו יהיה ראש הממשלה".

אהוד ברק / צילום: המחנה הדמוקרטי
 אהוד ברק / צילום: המחנה הדמוקרטי