אביגדור ליברמן: נתניהו לא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון

ליברמן הוסיף כי נתניהו מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול על מנת להשיג רוב של 61 מנדטים

ח״כ אביגדור ליברמן, יו״ר ישראל ביתנו / צילום: טל שניידר
ח״כ אביגדור ליברמן, יו״ר ישראל ביתנו / צילום: טל שניידר

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, פרסם אחר הצהריים (ה') הודעה באמצעות דובריו לפיה "נתניהו עובד על הספינים במטרה להוביל את ישראל לבחירות נוספות".

לדברי ליברמן, לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין: "מצד אחד מדובר בש"ס, מפלגה שנמנעה בהצבעה על הסכמי אוסלו, ומן הצד האחר, המשיחיים, השואפים להחזיר אותנו לתקופת ימי שאול המלך, דוד המלך ולחוקי התורה, ולהפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה. ונתניהו כמו נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההתנתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק".

עוד ציין כי גוש ה-55 של נתניהו הוא "גוש הלכה", וכי אין לצפות שגנץ יצטרף לממשלת אחדות עם הגוש הזה. "זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי. נתניהו, שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות".

ליברמן הוסיף כי נתניהו מנסה להרדים את המערכת כאשר הוא קורא לאחדות ומנגד ממשיך בנסיונות שלו לשכנע ח"כים ממפלגות אחרות להצטרף אליו ול"גוש ההלכה" שהקים אתמול (ד'), על מנת להשיג רוב של 61 מנדטים: "במידה ויכשל בהשגת הרוב הוא יפיל את האשמה להכשלת ממשלת האחדות על גנץ ועליי ויוביל את מדינת ישראל למערכת בחירות נוספת".

ליברמן חזר על קריאתו להקמת ממשלה לאומית ליברלית: "בוא נשב אתה, בני גנץ ואנוכי, ונקים ממשלה לאומית ליברלית רחבה למען עתידה של מדינת ישראל".