הפיאסקו נמשך: מנכ"ל סופטבנק בעד הדחת אדם נוימן מכיסא המנכ"ל

חלק מדירקטוריון We, חברת האם של WeWork, צפוי להתכנס השבוע, וייתכן וישקול להציע לנוימן תפקיד אחר, כאשר נציגי הדירקטוריון מטעמו של נוימן אינם מודעים למהלך

אדם נוימן / צילום: רויטרס, Eduardo Munoz
אדם נוימן / צילום: רויטרס, Eduardo Munoz

האם אדם נוימן בדרך החוצה מהנהלת החברה להשכרת חללים משותפים? מסיושי סאן קברינטה של הענקית היפנית סופטבנק (Softbank) - בעלת השליטה העיקרית ב-WeWork - בעד הדחת אדם נוימן מכיסא המנכ"ל, כך נודע לגורמים המקורבים להנהלת התאגיד היפני.

נוסף על כך, קבוצה של חברי דירקטוריון בחברה להשכרת החללים המשותפים, "WeWork", מתכננים להדיח את מנכ"ל ומייסד החברה, אדם נוימן, מתפקידו, וזאת לאחר שורה של דיווחים ששפכו אור על התנהלות בעייתית מצידו של נוימן. הדיווחים על הדחת נוימן מגיעים על רקע סאגת הנפקת החברה בנסדא"ק, שנדחתה בסופו של דבר.

קבוצה של מנהלים בכירים מטעמה סופטבנק, אשר WeWork בבעלותה, הם בין אלה שרוצים שנוימן יוותר על תפקידו כמנכ"ל החברה, כך סיפר מקור הבקיא בפרטים ל"וול סטריט ג'ורנל". 

דירקטוריון We, חברת האם של WeWork, צפוי להתכנס השבוע, וייתכן וישקול להציע לנוימן תפקיד אחר. בסופטבנק מקווים שהמהלך יאפשר לדמות מקצועית יותר להיכנס לתפקיד הנהלת החברה, אשר יוכל להביא את החברה להנפקה מוצלחת בבורסת ניו יורק ולקבלת מזומנים, דבר שהחברה צריכה כדי להמשיך לצמוח ולהתקיים.