אריה דרעי בכנס של ש"ס: "נתניהו כבר הסכים לרוטציה עם גנץ בראשות ממשלה"

בנאום בכנס ש"ס, הפציר אריה דרעי ב"שני הבנימינים – נתניהו וגנץ" להקים ממשלה יחד בהקדם בהתאם לרצון הציבור שמתנגד נחרצות לבחירות שלישיות

ח"כ אריה דרעי./ צילום: רפי קוץ
ח"כ אריה דרעי./ צילום: רפי קוץ

יו"ר ש"ס אריה דרעי גילה הערב (ג') כי בנימין נתניהו הסכים במשא ומתן עם בני גנץ לרוטציה בראשות הממשלה. בנאום בכנס של ש"ס בירושלים אמר דרעי כי אף שהוא לא מכיר את כל פרטי המשא ומתן, הוא מבין כי נתניהו הסכים לרוטציה בדרך שמתווה נשיא המדינה.

לדברי דרעי, מדינת ישראל חייבת ממשלה בהקדם: "אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחונית. אי אפשר למשוך את זה יותר. אני לא חושש מבחירות נוספות ואני בטוח שנביא יותר. אבל זה לא טובת המדינה". הוא הביע שמחה על כך שגנץ ונתניהו נפגשו אצל נשיא המדינה וביקש מהם להימנע מלהקשיב למה שכינה "רעשי הרקע" של מי שמנסה לשים מכשול, והפציר ב"שני הבנימינים - נתניהו וגנץ" להקים ממשלה יחד בהקדם בהתאם לרצון הציבור שמתנגד נחרצות לבחירות שלישיות.

דרעי קרא לגנץ לזנוח את החרם האישי על נתניהו: " בנימין נתניהו שהוא מנהיג מוכשר ביותר עם הישגים גדולים. לא ייתכן שיחרימו אותו. האם עם הערבים אפשר לשבת ועם בנימין נתניהו לא? מה זה הדבר הזה?", והוסיף כי גם תעמולת הבחירות נגד גנץ הייתה פסולה: "כך גם גנץ, שהיה רמטכ"ל ותרם הרבה למדינה כשניסו ללעוג לו אני הייתי הראשון שיצא נגד זה. לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים", בהתכוונו למחנה הדמוקרטי ולעמיר פרץ שהודיעו כי לא ישבו בממשלה עם נתניהו.