לן רוזן מונה למנכ"ל המשרד החדש של אוורקור בישראל

אוורקור היא אחת מהחברות העצמאיות הגדולות בעולם לייעוץ בתחום בנקאות השקעות • רוזן כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל ברקליס ישראל

לן רוזן / צילום: יונתן בלום, גלובס
לן רוזן / צילום: יונתן בלום, גלובס

חברת אוורקור  הודיעה היום (ג') שלן רוזן מצטרף לחברה כמנכ"ל משרדה החדש של החברה בישראל. אוורקור היא אחת מהחברות העצמאיות הגדולות בעולם לייעוץ בתחום בנקאות השקעות.

רוזן כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל ברקליס ישראל וקודם לכן החזיק בתפקיד זהה בליהמן ברדרס. רוזן ייעץ בין השאר במכירת אורבטק, הנפקות אורמת, ורינט, מובילאיי, סייברארק, קורנית ואבן קיסר. לפני עבודתו בברקליס ובליהמן ברדרס, עבד כעורך דין ב-Cravath, Swaine & Moore.

בתגובה למינוי אמר לן רוזן: "זהו כבוד עבורי שזכיתי להוביל את עסקיה החדשים של אוורקור בישראל. היא עדות לצמיחה היוצאת מגדר הרגיל של תחום הרכישות והמיזוגים בישראל".

ג'ון ויינברג, יו"ר אוורקור, מסר: "בישראל יש אקו סיסטם חשוב ביותר לטכנולוגיה וחדשנות בעולם, ולכן היא סביבה מושכת במיוחד לעסקי הייעוץ שלנו. קשריו החזקים של לן וניסיונו הנרחב יאפשרו לנו לספק שירות מהמעלה הראשונה ללקוחות בישראל בסוגיות אסטרטגיות ופיננסיות חשובות, ואנו שמחים שהוא עומד להיות האיש שיוביל את עסקינו שם".

נשיא ומנכ"ל אוורקור, ראלף שלוסטיין אמר כי "אנו נרגשים שבנקאי באיכות שלו הצטרף לשורות אוורקור כדי להוביל את עסקינו החדשים בישראל".