הפגנת תמיכה נוספת בראש הממשלה

תחת הכותרת "מצילים את הדמוקרטיה משומרי הסף" התקיימה במוצ"ש הפגנת תמיכה בנתניהו • בסמוך לביתו של היועמ"ש התקיימה גם הפגנה נגד השחיתות השלטונית • המשטרה: 3 עצורים בגין הפרות סדר

הפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו מול ביתו של מנדלבליט. שבוע שעבר / צילום: שלומי יוסף
הפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו מול ביתו של מנדלבליט. שבוע שעבר / צילום: שלומי יוסף

תחת הכותרת "מצילים את הדמוקרטיה משומרי הסף" התקיימה הערב (שבת) הפגנת תמיכה נוספת בראש הממשלה נתניהו.

את האירוע הנחה השחקן אוהד קנולר ומבין הנואמים: ד"ר גדי טאוב, ד"ר מוטי קידר, עו"ד יורם שפטל, קרולין גליק, ארז תדמור ועו"ד שמחה רוטמן.

מוקדם יותר הודיעה משטרת מחוז שרון על מעצר של שני מפגינים, בעקבות "הפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים. החשודים יובאו לחקירה בתחנת המשטרה", נכתב בהודעת המשטרה.

2 המפגינים שנעצרו ‏הם מקבוצת המפגינים הוותיקים המוחים על הסחבת בתיקי נתניהו. ככל הנראה מדובר באותם האנשים שניסו להרים את השלט הגדול Crime Minister, ואחרי שהמשטרה לא איפשרה זאת החלה מהומה, שניים נעצרו והשלט הוחרם.

טענת מארגני ההפגנה היא שההליך המשפטי נגד נתניהו נטול צדק, וכי מדובר ברדיפה פוליטית נגד ראש הממשלה ובניסיון להפיל את נתניהו בעת כהונתו.

המשטרה נערכה להפרדה בין שתי קבוצות המפגינים כך שהקהלים לא יתערבבו.

לפני שבוע השתתפו אלפים בהפגנה דומה שאורגנה על ידי רן כרמי בוזגלו בכיכר גורן בפתח תקווה בסמוך לביתו של היועץ המשפטי לממשלה, הד"ר אביחי מנדלבליט.

באותה השעה, הפגינו מולם בצד השני של הכיכר, קבוצת מפגיני נגד השחיתות הפוליטית והאיטיות בה מנהל היועץ המשפטי לממשלה את ההליך נגד ראש הממשלה.