לא רק מתכנתים: זה התפקיד החדש שאמזון מגייסת אליו בת"א

בוגרי שנקר ובצלאל, הידיעה הזאת בשבילכם: ענקית הקמעונאות מחפשת מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בת"א • מטרת המשרה היא לסייע למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילינג של העוזרת הווירטואלית שלה, אלקסה

אמזון / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב
אמזון / צילום: Shutterstock, א.ס.א.פ קריאייטיב

לא מסתפקת רק בפלטפורמה למכירה באינטרנט של מוצרי אחרים? ענקית הטכנולוגיה והמסחר המקוון של ג'ף בזוס מחפשת בשבועות האחרונים מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בתל-אביב.

אמזון מחפשת לגייס עבור המשרה בעלי ניסיון באופנה בתחומי הקמעונאות, השיווק ועריכת התוכן, עבור תפקיד שאמזון מגדירה כסטייליסט אופנה שיסייע ליצור בסיס מידע ולבצע אופטימיזציה למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילנג של מוצר העוזרת הווירטואלית שלה - אלקסה. מיקום העבודה הוא כאמור משרדי אמזון תל-אביב.

לאמזון ישנו מוצר בשם אקו לוק (Echo Look) שכולל מצלמה המנתחת את סטייל הלבוש של המצולם ובאמצעות "עוזר סטיילינג אישי". המוצר נותן המלצות סטיילינג באמצעות בינה מלאכותית שאמור "לחסוך את הדילמות מול הארון", ולהכריע עבור המשתמש איזה שילוב בגדים יראה עליו טוב יותר. המוצר הוא אביזר שמתחבר לרובוט העוזרת האישית הווירטואלית של אמזון - אלקסה. השירות הוא גם מכירתי - ניתן להתאים למוצר שקיים אצל משתמש כמו מכנסיים חולצה שתשתלב עמם לרכישה ישירות מאמזון.

צילום מסך מאתר אמזון / צילום: צילום מסך, גלובס
 צילום מסך מאתר אמזון / צילום: צילום מסך, גלובס

בתוך כך, בשנה האחרונה הפונקציה של חיפוש ויזואלי תפסה תאוצה, כששחקניות כמו אסוס, אמזון ואחרות הכניסו פיצ'ר כזה לאפליקציות שלהן.

לפני חודש וחצי חיזקה אמזון את נוכחותה בשוק הישראלי באמצעות עלייה לאוויר עם זירה מקוונת מקומית ושילוח של מוצרים מתוך ישראל לישראל. שחקניות מקומיות בתחום האופנה הקימו חנות מקוונת, ביניהן עדיקה, קרייזי ליין ו-911 (שם החברה שמפעילה את רשת סטורי).