הנהלת ומשקיעי יוניבו חגגו את השקת פעילותה המסחרית

וגם: היכן פגש יניב גרטי, מנכ"ל אינטל, את הפנתרים השחורים

חיים הורביץ, אהוד אולמרט, גולן ביטון ועידו חג'ג'  / צילום: ליאת מנדל
חיים הורביץ, אהוד אולמרט, גולן ביטון ועידו חג'ג' / צילום: ליאת מנדל

חברת הקנאביס הרפואי יוניבו, ערכה בסוף השבוע שעבר כנס להשקת פעילותה המסחרית. אל מרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך בתל אביב הגיעו האורחות והאורחים, בהם עובדי החברה ומשקיעים.

את המפגש פתחו המייסדים גולן ביטון, מנכ"ל החברה, והדירקטור ניר בן-צבי. השניים דיברו על השקת הפעילות המסחרית לאחר החברה קיבלה אישור ורישיון IMC-GMP מהיחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות. אחריהם עלה יו"ר יניבו איש העסקים חיים הורביץ. אחרון עלה לבמה אהוד אולמרט, לשעבר ראש הממשלה, המשמש כיועץ לחברה ומשקיע. אולמרט פנה לשותפי החברה מגרמניה ומאנגליה והדגיש כי יוניבו אמנם החלה בפעילות מסחרית בישראל, אך היא פונה גם לשוק הבינלאומי, ונערכת לאישור לייצוא קנאביס רפואי על מנת להיות שחקן גלובלי.

עוד באורחים ניתן היה לפגוש את: עידו חג'ג', מהמשקיעים הראשונים בחברה ובעלי קבוצת חג'ג'; יצחק ואלי אביסרור מקבוצת אביסרור משה ובניו, שהודיעה בשבוע שעבר על השקעה של 6 מיליון שקל ביוניבו, כאשר 6 מיליון שקל נוספים יושקעו על-ידי קבוצת אביסרור, כהלוואה לחוות "עמית".

עושה שכונה: היכן פגש יניב גרטי, מנכ"ל אינטל, את הפנתרים השחורים 

אל שכונת מוסררה בירושלים הגיעו אתמול בבוקר יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל; משה ליאון, ראש העירייה; הפעיל החברתי שמעון לוי, לשעבר חבר בארגון הפנתרים השחורים; ואלדד וייל, מנכ"ל מרכז צעירים ירושלים ומינהל קהילתי מורשה. המטרה: השקת הפרויקט הטכנולוגי "מחדשים ביחד את מוסררה", המציע למבקרים להכיר את סיפורה של השכונה באמצעות טכנולוגיית מציאות מדומה, כך שההסיטוריה של השכונה נחשפת בסרטונים המוקרנים במכשירים הניידים של הצופה, לאחר סריקה. נוסף על-כך, לשם ההמחשה, המטיילים יכולים לצפות בהולוגרמה של לוי, שהיה חבר בארגון הפנתרים השחורים שפעל בשכונה.

בטקס שנערך במקום אמר גרטי "אנו שמחים להביא את החדשנות באחריות החברתית ובתרומה לקהילה, בסיוע 100 מתנדבי אינטל ירושלים שלקחו חלק בפרויקט".

ראש העירייה ליאון אמר "חיבורים טכנולוגיים בין ישן לחדש הם העתיד של כולנו. אני גאה מאוד בפיתוח שמאפשר לתושבי ואורחי שכונת מוסררה להבין את ההיסטוריה המקומית שעיצבה חלק מההיסטוריה העירונית ואפילו לא ארחיק אם אומר הארצית".

יניב גרטי ומשה ליאון עם האייפד. חדשנות עושה היסטוריה / צילום: הודיה טולדנו
 יניב גרטי ומשה ליאון עם האייפד. חדשנות עושה היסטוריה / צילום: הודיה טולדנו