סמנכ"ל לשעבר במשרד התקשורת החל לשמש כיועץ עבור IBC

הרן לבאות, ששימש כסמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת ועזב על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל לשעבר שלמה פילבר, החל לשמש כיועץ חיצוני למיזם הסיבים האופטיים • שיראל דגן-לוי מונתה לסמנכ"לית פיתוח עסקי

הרן לבאות / צילום: איל יצהר, גלובס
הרן לבאות / צילום: איל יצהר, גלובס

הרן לבאות, ששימש כסמנכ"ל כלכלה במשרד התקשורת, החל לשמש כיועץ עבור חברת IBC (מיזם הסיבים האופטיים המשותף לחברת החשמל, סלקום וקרן תש"י). לבאות עבד עד לאחרונה בגוף ביטחוני בתפקיד כלכלי, והוא סיים את עבודתו בחודשים האחרונים.

לבאות היה אחד מהגורמים המרכזיים שהובילו את מדיניות השוק הסיטונאי במשרד התקשורת, המכרז לדור 4 בשוק הסלולרי, ואף מתוקף תפקידו היה מעורב בטיפול בענייני IBC.

הוא עזב את תפקידו במשרד התקשורת על רקע חילוקי דעות קשים עם מנכ"ל משרד התקשורת דאז שלמה פילבר, לאחר שניסה להתנגד לקו שהוביל פילבר בכל הקשור להקלות לקבוצת בזק בטרם השלימה את חובותיה במסגרת יישום מדיניות השוק הסיטונאי.

ללא קשר, מינה אמיר לוי, מנכ"ל IBC, את שיראל דגן-לוי לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברה. עו"ד שיראל דגן-לוי, שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"ל כספים ותפעול של ארגון מעוז, המפתח רשת של מנהיגים ומנהיגות הפועל לחיזוק חוסנה הכלכלי-חברתי של מדינת ישראל. לפני כן כיהנה כמנהלת חוזים ורכש גלובלי בחברת Verint Technologies Ltd. טרם הצטרפותה לורינט עבדה שיראל בנציגות משרד הביטחון בניו יורק. דגן-לוי החלה את דרכה במשרד עוה"ד GKH במחלקת הייטק ותאגידים.

נזכיר שלוי מינה לפני כחודשיים את רוני שאול ששימש כמנהל אגף בבזק לתפקיד סמנכ"ל הנדסה במיזם. הוא החליף את ליפא אוגמן שפרש.