קיילי ג'נר מוכרת 51% מחברת הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר

ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית

קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק
קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק

קיילי ג'נר צפויה למכור 51% מחברת הקוסמטיקה שלה לענקית היופי והטיפוח קוטי (Coty) ב-600 מיליון דולר. ג'נר בת ה-22 תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית של Kylie Cosmetics ותהיה אחראית על יחסי הציבור.

העסקה צפויה להיסגר במהלך הרבעון השלישי הפיסקלי של 2020. השווי המשתקף מהעסקה ל-Kylie Cosmetics עומד על 1.2 מיליארד דולר.

ג'נר, שפרצה לתודעה העולמית בתוכנית הריאליטי "משפחת קרדשיאן", השיקה את המותג ב-2015 עם ליין של שפתונים, שאזלו מהמלאי מיד עם ההשקה. מאז חברת הקוסמטיקה שלה מוכרת שלל מוצרי איפור באתר האינטרנט של המותג ובחנויות פארם ברחבי ארה"ב.  

לפי "פורבס", הכנסות מותג האיפור עמדו על 360 מיליון דולר במכירות ב-2018. המותג אף הפך את ג'נר למיליארדרית הצעירה ביותר שהרוויחה את כספה בכוחות עצמה. יו"ר קוטי ציין כי ג'נר היא "אייקון מודרני עם הבנה יוצאת מן הכלל של צרכני מוצרי הטיפוח". 

קוטי, שבשליטת חברת ההשקעות האירופית JAB Ltd, מתמודדת עם חילופי מנכ"לים ומכירות חלשות. החברה נמצאת במהלך ארגון מחדש של הפעילות שלה ומנסה למצוא קונה למחלקות מוצרי השיער ומוצרי היופי המקצועיים, מחלקות שאחראיות כיום לשליש מההכנסות השנתיות שלה. בשנה שעברה המכירות של קוטי עמדו על 8.6 מיליארד דולר.