BigPanda גייסה 50 מיליון דולר בהובלת Insight partners

את הגיוס הובילה קרן Insight partners, שהשקיעה גם בוויקס הישראלית ובטוויטר, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים בחברה Sequoia, Battery Ventures ו- Mayfield

אוטומציה / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב
אוטומציה / צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

BigPanda הישראלית, חברה המפתחת כלי אוטומציה לתפעול מערכות מחשוב בארגונים, הודיעה היום (ה') על גיוס הון של 50 מיליון. עד כה גייסה החברה למעלה מ-120 מיליון דולר. את הגיוס הובילה קרן Insight partners, שהשקיעה גם בוויקס הישראלית ובטוויטר, והשתתפו בו גם המשקיעים הקיימים בחברה Sequoia, Battery Ventures ו- Mayfield.

חברת ביג פנדה נוסדה בשנת 2012 על ידי אסף רזניק (המכהן כמנכ"ל), לשעבר חבר בצוות ההשקעות של קרן סקויה, ואליק אייזנברג, שעבד בתחום למידת המכונה וניתוחי ביג דאטה בחברה בתחום הפיננסים ובאגף המודיעין בצה"ל. החברה מעסיקה 110 עובדים, מתוכם 40 במרכז המחקר והפיתוח שבישראל, והיתר בקליפורניה, ארה"ב. במהלך השנה הקרובה מבקשת החברה להתרחב ב-30 עובדי פיתוח נוספים בישראל. החברה לא חושפת את הכנסותיה אך מדווחת על 150% אחוזי צמיחה משנה לשנה.

המוצר שמפתחת ביג פנדה פונה בעיקר לצוותי IT בארגונים, ומבקש לסייע להם לתפקד ביעילות תחת עומסי הנתונים, בעיקר בעת עומס הנובע מהתראות על תקלות. החברה מפתחת אלגוריתמים אשר מנתחים ומנטרים את כל ההתראות. כך, החברה מבקשת לסייע לארגונים לזהות בעיות אפשריות בזמן אמת, לטפל בתקלות ולהקצות אנשי צוות לטיפול במשימות השונות באופן יעיל.

תעודת זהות:
הקמה: 2012
מייסדים: אסף רזניק ואליק אייזנברג
עובדים: 110
משרדים: קליפורניה וישראל
גיוסי הון: 120 מיליון דולר
משקיעים: Insight partners, Sequoia, Battery Ventures ו-Mayfield.