מנכ"לית חדשה לפעילות החטיפים המלוחים של שטראוס

אריאלה שיפנבאור וייס תחליף בתפקיד את דניאל זינגר שהוביל את החטיבה בשש השנים האחרונות

מנהלת השיווק של מחלבת שטראוס, אריאלה שיפנבאור וייס, תמונה למנכ"לית חטיבת המלוחים של שטראוס, כך על פי הודעה שמסרה היום (ג') חברת המזון. שיפנבאור וייס תחליף בתפקיד את דניאל זינגר שהוביל את החטיבה בשש השנים האחרונות, והודיע לפני מספר שבועות על כוונתו לפרוש לאחר 22 שנים בקבוצת שטראוס.

שיפנבאור וייס בעלת תואר ראשון בכלכלה וסוציולוגיה ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הצטרפה לשטראוס לפני כ-20 שנה ומאז מילאה מגוון תפקידים בקבוצה רובם ככולם בעולמות השיווק. בין השאר ניהלה במשך שנתיים את שיווק חטיפי הצ'יפס במטה האירופאי של חברת פפסיקו בברצלונה. בשנת 2010 מונתה למנהלת התקשורת השיווקית במטה השיווק של שטראוס ישראל ובשנת 2012 מונתה לנהל את תחום פיתוח המתודולוגיות השיווקיות והייתה אחראית, בין היתר, על פיתוח הכלים והשפה השיווקית בארגון, לצד ליווי היחידות העסקיות בבניית אסטרטגיות ארוכות טווח. בשנת 2014 מונתה למנהלת השיווק של המחלבה.

מנכ״ל שטראוס ישראל מסר היום על רקע המינוי: "אריאלה מתמנה למנכ"לית חטיבת המלוחים בתקופה מאתגרת, שבה הצרכנים מחפשים פתרונות טובים יותר במקביל לכניסתו לתוקף של חוק סימון המוצרים. מאידך, חטיבת המלוחים נמצאת בתנופה גדולה ועם תכניות משמעותיות להמשך ההתפתחות המואצת בשנים הקרובות. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש".