חברת אזורים מציעה לדיירי פינוי בינוי לקבל שובר זיכוי על דירתם העתידית

חברת אזורים משיקה מהלך שיאפשר לדיירים במתחמי התחדשות עירונית לקבל "שובר זיכוי" לפי שווי דירתם העתידית למימוש בכל הפרויקטים של החברה ברחבי הארץ ואף לקבל הפרש כספי

דירות חדשות בבנייה.  / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
דירות חדשות בבנייה. / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

משה קורן, מנהל פיתוח עיסקי והתחדשות עירונית בחברת אזורים, הודיע היום בוועידת "עיר הנדל"ן" באילת שחברת אזורים יוזמת תוכנית חדשנית בשם "פינוי זיכוי", שתאפשר לבעלי דירות בפרוייקטי התחדשות עירונית לבחור את אופן התגמול המותאם לצרכיהם. לפי חזון החברה, הדיירים יוכל לבחור ולקבל שובר זיכוי בהתאם לערכה של הדירה החדשה שהם צפויים לקבל עם השלמת הפרויקט, ולרכוש עם הזיכוי דירה חדשה בכל פרויקט של אזורים ברחבי הארץ, או לקבל זיכוי כספי. זאת בהתאם להערכת שמאי לשווי הדירה העתידית אותה הם אמורים לקבל בעתיד.

משה קורן: "אנו מציעים לבעל הדירה להיכנס לסופרמרקט הזה שניקרא אזורים ולבחור לעצמו דירה, בלי הגבלה של אזור גאוגרפי. הוא יכול לבחור את גודל הדירה והמקום, או לקחת את ההפרש הכספי בין הדירה שלו לדירה שהוא לוקח וללכת".

"אני מכיר את התחום הזה הרבה שנים. ברגע שכל דייר יודע שיש מענה למה שהוא צריך אז הרבה יותר קל לדיירים להתגבש. ככה גם ההחלטה של הדיירים הרבה יותר מהירה".