ארזים זכתה במכרז רמ"י לבניית 199 דירות באור יהודה

החברה, שבשליטת האחים גילי ויואל עזריה, תבנה את הפרויקט שחלקו (60%) מחיר למשתכן וחלקו דירות שישווקו בשוק החופשי • התמורה הכוללת עבור הקרקע והוצאות פיתוח נאמדת בכ-97 מיליון שקל

מריו קופל, מנכ"ל ארזים / צילום: אילן בשור
מריו קופל, מנכ"ל ארזים / צילום: אילן בשור

חברת ארזים (ג.י.א) בע"מ מקבוצת אורון אחזקות והשקעות תבנה 199 דירות בדרום אור יהודה, אחרי שזכתה במכרז רמ"י לקרקע בשטח של 8,416 מ"ר. מדובר בשטח שממוקם בסמיכות לבית החולים תל השומר.

החברה זכתה בקרקע לאחר שהציעה מחיר למ"ר בשיעור של 8,787 שקל ועוד מע"מ. היא גברה על שבע הצעות נוספות שהוגשו, כשממוצע ההצעות עמד על 10,554 שקל למ"ר לא כולל מע"מ. בהתאם לתנאי המכרז, התמורה הכוללת שתשלם החברה עבור הקרקע עומדת על 77.4 מיליון שקל. בנוסף היא תשלם כ-20 מיליון שקל עבור הוצאות פיתוח.

הפרויקט ישווק בתמהיל של מחיר למשתכן ודירות בשוק החופשי. 80 מהדירות (40%) יימכרו בשוק החופשי וכל היתר יימכרו לזוכי מחיר למשתכן באור יהודה. בנוסף יכלול הפרויקט 1,100 מ"ר שטחי מסחר.

בחברה מציינים כי מדובר בזכייה שנייה של החברה במכרז מחיר למשתכן בתקופה האחרונה. זאת לאחר שלפני כחודשיים, היא זכתה במכרז לבניית שני מתחמי מגורים במתחם צריפין שבראשון לציון. "החברה ניגשת למכרזי מחיר למשתכן כחלק מתפיסת העולם העסקית של החברה. אנו גאים בפעילותנו במסגרת מחיר למשתכן, המציעה לזוכים רכישת דירה בתנאים ייחודיים ומברכים גם על הזכייה בפרויקט זה". אמר מנכ"ל חברת ארזים (ג.י.א) מריו קופל.