מניית פריון זינקה מעל -7% בעקבות דיווח על שיתוף-פעולה בתחום הפרסום הדיגיטלי

חטיבת הפרסום שלה, אנדרטון, חתמה על הסכם לשת"פ בלעדי עם TVadSync, מהמובילות מארה"ב בניתוח נתוני צפייה בטלוויזיה

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי
דורון גרסטל, מנכ"ל פריון / צילום: תמר מצפי

מניית פריון נטוורק  זינקה אתמול (ב') בנאסד"ק ב-7.1%, והתחזקה היום במהלך המסחר בבורסה בתל אביב ב-3.3%, בעקבות דיווח על שיתוף-פעולה בתחום הפרסום הדיגיטלי - אחת משתי הפעילויות של החברה לצד תחום החיפוש באינטרנט.

אתמול הודיעה פריון כי חטיבת הפרסום שלה, אנדרטון, חתמה על הסכם לשיתוף-פעולה בלעדי עם TVadSync מארה"ב, מהחברות המובילות בניתוח נתוני צפייה בטלוויזיה, שלקוחותיה כוללים משווקים, סוכנויות פרסום וגופי שידור.

בפריון מציינים שהצפייה היומית הממוצעת בטלוויזיה בארה"ב עומדת על כ-3 שעות ו-35 דקות, לעומת גלישה יומית ממוצעת של 6 שעות ו-35 דקות, ולדבריהם, המעבר התכוף בין הטלוויזיה למדיה אחרת מקשה על מפרסמים ודורש חיבור בין נתוני המשתמשים במדיות השונות. ההסכם בין החברות אמור לפתור את הקושי, באמצעות שימוש בנתוני הצפייה הטלוויזיוניים של כמיליון משקי בית ליצירת מודעות המותאמות אישית ומסונכרנות בין הטלוויזיה למכשירים אחרים בזמן אמת.

מנכ"ל TVadSync, רונאן היגינס, מסר שהחברה חיפשה זמן רב שותף שישלים את פעילותה בתחום ניתוח נתוני הצפייה בטלוויזיה. לדבריו, "שילוב הכוח הרגשי של הטלוויזיה עם יכולות דיגיטליות במגוון מכשירים, יעניק למפרסמים את הסינרגיה שהם זקוקים לה".

פריון, בניהולו של דורון גרסטל, נסחרת בשווי של 146 מיליון דולר אחרי זינוק של 114% במחיר המניה מתחילת השנה אך ירידה של 17.6% מהשיא השנתי אליו הגיעה בחודש אוגוסט.