הפרסומת של yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר בשבוע החולף, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל • הפרסומת האהובה ביותר השבוע - תאגיד מיחזור האריזות תמיר

דניאלה פיק בקמפיין yes / צילום: רותם לבל
דניאלה פיק בקמפיין yes / צילום: רותם לבל

השקעה גדולה במדיה ומתקפת יחסי ציבור מצליחה לחרות היטב את הפרסומת החדשה של yes בזיכרון, אבל לא לייצר לה את רמת האהדה שהתרגלנו לראות בפרסומות קודמות. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא לכאורה פרסומת פשוטה - דניאלה פיק שרה לצלילי שיר מתוך הסרט "Kill bill" טקסט העוסק ב-yes. התחכום בפרסומת אמור להיות העובדה שפיק היא אשתו של קווין טרנטינו, יוצר הסרט, אך נראה כי הקהל פחות הבין את הכוונה הנסתרת או פחות התרשם ממנה. כך או כך, הפרסומת מקבלת שיעור אהדה הממקם אותה באמצע הטבלה.

עם זאת, ההשקעה ויחסי הציבור נושאים פרי בדמות שיעורי זכירה גבוהים מאוד: כ-54% מעל הממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.5%.

הפרסומת של yes היא גם המושקעת ביותר השבוע, עם השקעה יוצאת דופן שעומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.9 מיליון שקל.

בראש דירוג הפרסומות האהובות ממוקמת השבוע הפרסומת שיצר משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב לתמיר - תאגיד מיחזור האריזות בישראל. שיעור האהדה של הפרסומת נמוך בכ-9% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 19.0%.

עוד עולה מנתוני יפעת בקרת פרסום כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 491 (בהשוואה ל-480 בשבוע הקודם). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.4 מיליון שקל (בהשוואה ל-34.3 מיליון שקל בשבוע הקודם).

הזכורות והאהובות
 הזכורות והאהובות