סער: נראה שמישהו מנסה למנוע את זכות ההצבעה מרבבות חברי הליכוד

ח"כ גדעון סער הגיש הבוקר  את מועמדותו לראשות תנועת הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה • לאחר הגשת המועמדות והחתימות הדרושות, התלונן סער כי יש בעיות, כדבריו, הפוגעות ביכולת לקיים בחירות הוגנות

ח"כ גדעון סער / צילום: טל שניידר, גלובס
ח"כ גדעון סער / צילום: טל שניידר, גלובס

ח"כ גדעון סער אומר כי נראה שמישהו מנסה למנוע את זכות ההצבעה מרבבות חברי הליכוד, והבטיח להיאבק לקיומן של בחירות הוגנות ודמוקרטיות.

סער הגיש הבוקר (ד') במצודת זאב בתל-אביב את מועמדותו לראשות תנועת הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה. לאחר הגשת המועמדות והחתימות הדרושות, התלונן סער כי יש בעיות, כדבריו, הפוגעות ביכולת לקיים בחירות הוגנות.

בין השאר התייחס סער לגריעת אלפי חברים מספר הבוחרים של הליכוד בשבועיים האחרונים, שם לדבריו יש שיבושים חמורים; כמו גם להפרת הסיכום שהיה ביסוד ההסכמה על מועד הבחירות' לפיו כל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ.

לדברי סער, הופר סיכום שהושג על-ידי יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, ולפיו הבחירות תתקיימנה באופן שכל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ. מכיוון שהבחירות ביום חופש, יש לזה חשיבות יתרה. אם זה לא יקרה, המשמעות היא שבפועל תישלל אפשרות הבחירה מרבבות חברי הליכוד.

סער ציין כי בבחירות המקדימות שהיו בפברואר השנה, כרבע מהבוחרים הצביעו באתרים שונים ברחבי הארץ ולא בסניפי המפלגה, ואז זה לא היה בחג או בחופשה. הפעם הפריימריז מתקיימים במהלך חופשת החנוכה, בה ישהו חברי ליכוד רבים בחופשות ברחבי הארץ, כך סער.

מי יהיו אנשי העשור של ישראל? הצביעו והשפיעו על בחירת הגולשים